• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together - härligt!!

• Hoppas 2012
    Soffiie skrev 2012-02-05 08:21:10 följande:
    Lika starkt idag 6e dagen med starkt äl test..

6 dagar i rad....vet du varför?
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-02-05 19:30:05 följande:
    FULLT UTSLAG PÅ ÄL TESTET !!!! mys ikväll alltså =)

nu ska jag läsa igenom allt alla skrivit då jag varit borta i 2 dagar =) 
    Enjoy!
  • Hoppas 2012
    Vattenmelon skrev 2012-02-06 08:44:54 följande:
    Hej testexperterna :) Visst har jag haft ägglossning? Har PCOs och har aldrig testat med äl-stickor tidigare. Tempen har gått upp med 0,5 sedan den 2/2.
    Finns det någon risk att det bara är en LH-stegring utan efterföljande ägglossning?

Testet 5/2 ser positivt ut, lite suddig bild dock
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-02-06 09:03:50 följande:
    2 riktigt positiva äl test igår =) möe för ett par dagar sen sen igår somnade vi !!grrr,och svärmor på besök så inte såå lätt MEN vi gick ut i förrådet imorse =) ha ha
    Hahaha det lät kallt Tungan ute
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-06 11:00:12 följande:
    Hoppas 2012: visst var det du som oxå läste äntligen icke rökare? Hur går det? Läst klart?
    Japp det var jag =)
    Inte haft så mkt tid i helgen men har läst lite mer än halva.
    Hur går det för dig?
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-06 11:33:10 följande:
    Jag har ca 1/4 kvar... Känner mig ganska redo att sluta nu, sista delen kommer defenitivt hjälpa mig :)
    Du är snart klar då...spännande
    Vilket är den sista delen?
    Vad är det du känner som hjälpt dig?
  • Hoppas 2012
    Hoppas / Knasten: känner mig hjälp, ett stort steg tycker jag tanken är att jag inte försakar något när jag slutar, utan att jag blir fri!
    Läste en massa nu på lunchen också...det måste bli ett slut. Det som tryckte på mig mycket var att:
    "När ska du sluta? Inte idag, imorgon då? Om en månad..."
    Just detta att det aldrig kommer bli lätt eller lättare.
    Och OM man får lyckan att bli gravid - då finns det INGA ursäkter.

Hej!

Kortfattat: Bim +9 ingen mens, inget plus? Bifogar en bild och skulle vara jättegulligt om någon vill hjälpa mig att trixa..
    För mig ser det neg ut men har molvärk, bim+9 m.m..
    =)   

Ser negativt ut tyvärr
    behövs nog ingen analysering på detta.. inte heller någon redigering.. e så tydligt så

Grattis!
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-06 13:29:15 följande:
    Hoppas, jag har slutat varje gång jag varit gravid... Och sen tänkt att bara en... Funkar inte på mig!
    Den tanken är ju farlig...det blir aldrig bara en till
    kanske 4a skrev 2012-02-06 13:41:16 följande:
    Jahapp då var äl över och den stora väntan börjar. Det är nu man vill trycka på snabbspolning, hatar den här tiden, men samtidigt är det underbart så länge man kan hoppas. Första dagarna är ju rätt trista för då är man ju inte ens skengravid. Sen börjar det äl +3-4, testningen kring äl+6 och sen är det roliga slut kring äl +9 då man inser att det inte blev något den här gången heller. Och sen börjar den otroligt tråkiga perioden fram till mensen kommer (då man fortfarande hoppas trots allt) och väntan på nästa äl. Ja ekorrhjulet snurrar på, visst är det romantiskt och underbart att baka bebis Glad
    Äl över här också, du har så rätt, väntan är så tråkig men jag försöker att inte analysera något, kroppen är bra på att få en att känna saker som inte ens händer.
    haha ja visst är dte underbart att göra bebis Flört
    Varit mkt aktiva under ÄL?
  • Hoppas 2012
    popcornplaya skrev 2012-02-06 15:18:43 följande:
    Är så jäkla nedstämd idag :( känns som vi aldrig kommer få en bebis till, hoppades så mkt på den här månaden. Men det blir uppehåll i bebisverkstan efter mensen kommer den här gången. I alla fall minst två månaders uppehåll, orkar inte detta psykiskt.
    Förstår hur du känner Rynkar på näsan
    Men var inte så säker på att mensen kommer....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester