Inlägg från: LöjligaFamiljen |Visa alla inlägg
  • LöjligaFamiljen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissMollis skrev 2011-12-23 07:54:53 följande:
    Fniss ja det e ju helt omöjligt när man väl har dem, gjorde av med 15 stickor förra månaden -gaahhhh O vad rolig du är med julklapp hahaha -hoppas den levererar oxå!!

Nä jag e på "detox" denna månad så inga test här inte för när man väl kissat på det det första så bara rasslar det till  hehe 

Haha ja det hoppas jag med

Detox låter bra. Har det inte tagit sig nu så kör jag nog en sån nästa månad. Haha... 
  • LöjligaFamiljen
    MissMollis skrev 2011-12-23 08:01:53 följande:
    Ja det kan vara bra o ta en paus från testandet, men jag tänker ju fortf 24/7 på gravsymtom så det blir väl nästa utmaning ngn form av mental träning ;P

Löjliga fam. nu kommer jag o smygkolla i denna tråd under familjestormen i morron så du måste lägga upp bild på julklappen!!!! :D

Men Pumann alltså jag e envis tror det är ngt på tillväxt i din mage :D Jag hoppas iaf!!
    Tyvärr kommer jag inte kunna lägga upp bild imorn. Har bara iphonen då.. Men jag kommer att skriva vad det visar
  • LöjligaFamiljen
    LitenEmma91 skrev 2011-12-23 08:01:14 följande:

är på bim-7, tyckte mig se att übersvagt extrastreck, nån som har lust att trixa lite?

Tror jag kan ana en skugga..ska kolla om jag kan trixa...
  • LöjligaFamiljen
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-23 08:06:19 följande:

Tror jag kan ana en skugga..ska kolla om jag kan trixa...

Får det tyvärr inge tydligare...
  • LöjligaFamiljen

Fan att jag inte har någon dator!!! Har testat med cb och testlagret. På cb ser man ett svagt brett plus men inget på testlagret. Kan jag maila bilden till nån????

• LöjligaFamiljen

Ja får se om någon annan vaknar före ;) annars tänkte jag snabblåna pappas dator ;)

• LöjligaFamiljen

Här kommer mitt test. Ett redigerat och ett oredigerat. Tänk om det är sant. Vilken julklappi så fall!

• LöjligaFamiljen
    cutepoison skrev 2011-12-24 07:50:19 följande:
    Jag ser på båda :)

Ja visst är det ett brett streck? Dåliga bilder då dem är tagna med telefonen...
  • LöjligaFamiljen

Detta test, om det nu inte är ett spökstreck förklarar i så fall mitt illamående på morgonen och kvällarna. Har varit gravid fyra ggr tidigare men sluppit illamåendet. Verkar inte göra det denna gång dock...

Men tycker det verkar lite konstigt att det var neg på testlagret. Är inte de känsligare än cb?

• LöjligaFamiljen

Tror du det Heléne? Haha dricker ändå inte nubbe. Men ingen cider som det var planerar på annandagen. Har varit och köpt redan tillåmed för ja var så säker på att det inte tagit sig...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester