• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

taget inom testtiden, ser ni nått?
  • alexander2011

ja nu kunde jag riktigt anan nått svagt men tiden får avgöra hhihihi, spännande

• alexander2011

har haft mensvärk som attan det sista o det spänner i magen o ömma bröst emellanåt så antingen är det nått eller så är det mensen som trots allt kan vara på g

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-16 10:49:47 följande:
    Ja de låter ju som gravsymtom, hoppas hoppas =) här tror ja de är äl på gång så de blir o flyga på sambon haha

hahaha ja då får du passa på. dina tester ser ut dom att du kommer ha äl inom dagarna. ta en på kvällen oxå och imorgon bitti så ser du om du får en stegring, lycka till :)
  • alexander2011
    Jess86 skrev 2011-12-16 09:35:13 följande:
    Hihi, känns som det men det är ju så konstigt för jag har ju molvärk till & från som jag inte har annars. Får testa på söndag igen för ikväll ska vi iväg och kommer hem imorrn kväll, lämnar sista testet hemma :)

ska hålla tummarna för dig :) du får uppdatera sen. än finns det tid :)
  • alexander2011
    Olfino skrev 2011-12-16 09:44:08 följande:
    Precis som jag då... hade konstig blödning för ja, snart 3veckor sedan, mått illa (men det kan bero på andra saker i mitt liv just nu. Min bror har blivit alvarligt sjuk och genom det mår jag inte så bra!) men som du skrev så testade jag väldigt svagt pos 2VECKOR efter "mens" Och för några dagar sen var ddet bara pos efter testtiden! Så antar att det inte var något, men väldigt skumt! Men vi hoppas på att det tog sig denna gång, tror jag hade ÄL i måndags! Men just nu så är det andra saker som snurrar i huvudet, men självklart skulle ett plus vara skönt!
    men usch då. ja saker runt omkring som gör oss stressade kan få oss o må illa. bådde sj illa i 2 veckor sist o det var pga oro o stress. var typ boom säker på att det kunde vara nått pga det men icke.
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-16 08:42:18 följande:
    gutt slemtorsk!!! =)

Jag kör inte äl test denna gången och ska testa mig bim-1 först... då är det nyårsafton=)

Jag har mått illa som tusan i 7 dagar nu,1 vecka sen jag hade min "mens" ett svaaaaaagt pos och ett neg!mensvärks och hör och häpna... sjukt gasig i magen??? är jag aldrig annars.. undrar om det är magkatarr?!! 

tänk om du skulle plusa runt nyår. vilket underbart början på året Solig
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-16 11:47:50 följande:
    Carmat: Vad spännande!!!! Ser något absolut och nu inom tiden också! Kunde inte låta bli att trixa lite:

Och visst syns nåt!! HÅLLER TUMMARNA!! Hur ser det ut nu efter tiden?
    tack för trixningen det gjorde inget bara roligt hahaha, ja nått väldigt svagt men vafan jag har inte fått sånthär test innan att det syns lite lite så som idag så jag hoppas :) ska jag lägga in en bild?
  • alexander2011

Skrutt 83 skrev 2011-12-16 12:38:12 följande:
    Så lite så! Älskar att trixa med och analysera test! Så gör det gärna, bästa tidsfördrivet innan jag kan börja analysera mina egna. Ser väldigt lovande ut, man ser at det är rosa, så spännande!! Ja absolut, in med bild!!!! =)
    Ebba08 skrev 2011-12-16 12:34:31 följande:
    ÄL+10 och jag ser nåt! Gör ni?

Jag ser! =) GRATTIS till bästa julklappen! =)
    inte säkert det syns nått men här kommmer än i alla fall 

• alexander2011
    Ebba08 skrev 2011-12-16 12:34:31 följande:
    ÄL+10 och jag ser nåt! Gör ni?

jag serrrrrr!!! grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester