• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Stinis83 skrev 2011-12-16 13:08:14 följande:
    Carmat, jag har inte sett nåt på dina test hittills, men nu skymtar jag faktiskt något ;) Ska bli spännande att se hur det ser ut om några dagar!

Ebba08, jag tycker att jag skymtar nåt på ditt test också ;)

ja det tycker jag med hihi. längtar tills mina cb kommer på mån tis nån gång
  • alexander2011

men vem då :) nu får nån berätta för mig

• alexander2011
    lilaemma skrev 2011-12-16 17:10:17 följande:
    STOPP! Nu börjar jag få kalla kårar! Det här börjar likna vuxenmobbing! Oavsett om kotte var ett "troll" som tyckte det var roligt att luras eller en stackars människa som gärna ville vara gravid och hade svårt att ta ett negativt test, så är inte det här ett bra sätt att hantera problemet. Låt den stackars människan vara!
  • alexander2011
    Freja0811 skrev 2011-12-16 18:08:41 följande:
    nu ska jag inte spekulera för mycket (vilket jag har en förmåga till att göra).
    Fick positivt utslag på ÄL-testet den 6:e december, alltså 11 dagar sen, men den bruna flytningen jag fick imorse kanske om jag har tur var att ägget fäste?

Äsch, lägger ner detta istället - blir bara knäpp.. =/

men igentligen är det 10 dagar. hur lång cyckel har du? om du har 28 dagar så är du på bim-4 o då har du tid kvar :)
  • alexander2011

mensvärk som fan o ont i ryggen .kanske är på g ialla fall :( nääääää denna månaden SKA tant röd hålla sig borta!!!

• alexander2011

klurar sj på om jag ska testa eller inte haha, har oxå hållt mig ett x antal timmar typ 4 kanske

• alexander2011

odd

hade inte du plusat? ta ett test till så vi får se :) nyfiken  

• alexander2011

åhhh så typiskt. ska få besök av svärfar o svärmor :S får knipa o vänta med testet  en stund till...

• alexander2011
    NämenHej skrev 2011-12-16 21:20:09 följande:
    mickan; ser tyvärr inget :-/

ebba och carmat85,ser era fina streck,GRATTIS

vågar tyvärr inte ta åt mig nått grattis än förens jag ev får ett starkare sträck. alla tester är jätte mysko :S
  • alexander2011

Liten Léonie: visst är det nått där men det ser grått ut eller är det med färg?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester