• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Envira skrev 2012-02-06 15:46:08 följande:
    om man har oregelbunden mens men vet när man hade ägglossning, går det att räkna ut ungefär när mensen är beräknad att komma då?
    Hur lång lutealfas har du, vet du ca?
    När hade du ÄL sist?
  • Hoppas 2012
    Envira skrev 2012-02-06 15:52:22 följande:
    vet ju inte det då det här var första gången med äl-test.. men min förra mens var den 14e januari, min äl var den 4e februari.. :)
    Ja svårt att räkna ut utan lutealfasen Obestämd
  • Hoppas 2012
    Grodan74 skrev 2012-02-06 15:50:22 följande:
    Nu har jag fått svaret har börjat blöda och det är ett missfall konstaterar doktorn..
    Nej...styrkekram!
  • Hoppas 2012
    Dag 15 i menscykeln idag men ingen ÄL ännu heller Äl-testet imorse nu visade neg
    Hur många ggr om dagen testar du? Det är ju lätt att man missar peaken.
    Hejhej alla. Är ny här men har följt tråden länge. Hade utslag på äl testet den 24e januari. Tror bim är idag eller imorgon. Testade positivt i fredags,fick gravid 1-2 på digitala i lördags:) tog ett cb vanligt imorse, först syns ett starkt + direkt och det håller i sig i iaf 10 min. När jag kollar testet igen efter nån timma så är det betydligt svagare. Vet att man inte ska bry sig om testet efter 10 min,men förstår inte varför det blev just svagare..borde vara starkare iomed att det torkat ett tag..

Grattis!
    Du behöver inte vara orolig för testet, jag vet inte varför det blir svagare dock efter 10 min men du har ju fått bekräftat på det digitala =)

@Soffiie - ser tyvärr ingenting. Men på ÄL+7 är det ju inte så konstigt =)

• Hoppas 2012
    Niicesara skrev 2012-02-07 08:38:02 följande:
    Kan man testa med ett digitalt på bim-4?
    Ja det kan man, men det beyhöver inte vaar negativt även om du idag får Ej Gravid, om 2 dagar kan det vara Gravid =)
    Så det gäller att man tar det med sig i baggaget!
  • Hoppas 2012
    BebisVagga skrev 2012-02-07 08:27:23 följande:
    har ju fått svaga svaga streck förr... men denna gången ser det faktiskt äkta ut..

inget cola+ detta iaf

Nice!
  • Hoppas 2012
    JennyOhlsson skrev 2012-02-07 09:20:55 följande:
    Dagens

Bilden tagen 1 minut efter doppet i urinen
    tyvärr inte bästa kamera
    Vackert! Grattis!
  • Hoppas 2012
    Niicesara skrev 2012-02-07 10:29:51 följande:
    Håll alla tummar Ni har för mig! Ska iväg sen och köpa fler tester, bland annat digitalt.
    Det bara måste gå vägen nu. Är det bara spök så kommer jag bli otroligt besviken.
    Har redan räknat ut att om jag e gravid så blir de BF runt den 20 oktober. Dagen innan min pappa fyller 50. ;)
    Ser onekligen positivt ut =)
  • Hoppas 2012
    Flizz skrev 2012-02-07 11:10:03 följande:

Tagit i morse, jag inbillar mig väl inte strecket?
    funderar på att köpa ett digitalt
    Ska jag vänta till imorgon med att testa med det tror ni? . 
    Du inbillar dig inte =)
    Grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester