• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

För mig kunde det spänna i utav bara h-vete ibland. Men det var enligt BM ingen fara alls. 
    När började dessa spänningar för dig?

Fick ett missfall i v4+4. 4 januari!
    Har gjort blanka test efter det och nu detta idag! 
    Ser bra ut, har du gjort blanka test innan så är ju detta positivt =)
  • Hoppas 2012
    mammelie1891 skrev 2012-02-08 16:26:39 följande:
    Överläkaren på gyn sa att med den nivån på hcg (över 11000 i torsdags) och när hinnsäcken är så stor så ska man kunna se ett foster. Mitt illamående och min trötthet började försvinna igår, så det e bara att inse, det blev inget denna gång. Det positiva är att jag slapp gå ännu längre utan att veta.
    Kram Rynkar på näsan
  • Hoppas 2012
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 14:28:52 följande:
    För mig kunde det spänna i utav bara h-vete ibland. Men det var enligt BM ingen fara alls. 
    Puffar min fråga :)
    När började dessa spänningar för dig?
  • Hoppas 2012
    God morgon tjejer!!!! Knappt sovit något i natt.. Totalt slut nu.. Ska in på mitt vul nu kl 9,00. Är så nervös.. Tur mannen kunde gå ifrån jobbet o följa med i alla fall..

Vi berättade ju nyheter för svärföräldrarna igår.. Blev lite som väntat.. Hur ska du klara det med din rygg fick vi till svar.. Inget grattis inga frågor.. Jo de frågade om vi hade några bebis saker kvar? Det var allt....  
    Va är det sant?! Det var en underlig reaktion! Ogilla!
    Håller tummar & tår för att det går bra idag på VUL!
    Hej på er igen tjejer! Jag kan inte låta bli att vara orolig efter min blödning... Gjorde precis ett test till. Var bara tvungen att se om det var starkare för jag kan inte låta bli att vara orolig. Det är starkare, men teststrecket är liksom inte lika starkt som kontrollstrecket... Borde det vara det? Det är BIM +4 för mig nu och en vecka sedan jag anade ett plus (fredag förra veckan såg jag plus utan att någon trixade). Borde jag sluta oroa mig nu eftersom det blir starkare? Vill ju vara glaaad ju :P
    Men det är väl inte alla som har starkare teststreck på +4? Eller kan någon som fått positivt ge beättre råd om det?
    God morgon! Är på väg till jobbet... Känner mig utvilad efter 10,5 timmars sömn. Somnade framstupa på soffan vid halv 8 i går när gubben la barnen :). I morse kunde jag inte hålla mig längre, utan testade. Bild för analys kommer när jag är på plats på jobbet :)
    Hur har det gått utan cigg?
    Knasten83 skrev 2012-02-09 07:42:22 följande:

godmorgon flickor! (kanske pojkar också??)

Kan ni snälla säga om ni ser nån stegring på mina ältest?

Första 4 är från förrgår
    Nästa 5 är från igår
    Det sista är från i morse...
    Ve det ser lite konstigt ut i början, upp och ner med färg men ser ni starkare test i slutet eller är det samma??    
    Ja du vet vad vad jag sagt Flört
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-09 08:23:02 följande:
    Hoppas:
    Det har gått jättebra!! Tänker inte ens på att jag har rökt och haft ett beroende av det =)
    Och det verkar ju som att det går så bra att jag tom har Plusat... Men är på BIM -5 typ! så allt kan hända Tyst
    Vänta...har jag missat nått??? Har du plussat? Elller är jag bara morgontrött nu...?
    Dukitg du är!!
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-09 08:27:37 följande:
    Hoppas: kolla tillbaka några inlägg :) typ vid 8 tiden :)
    Ja men där ja!!!
    Kan ana något på det testet!!
    (ps då gå det att plussa fast du rökt, skönt att veta)
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-09 08:31:03 följande:
    Hoppas: har rökt vid alla 3 tidigare plus... Senaste slutade i mf! Jag är mest lycklig över att jag har haft äl!!
    Detta kommer gå bra!!
  • Hoppas 2012
    Momtobee skrev 2012-02-09 08:34:21 följande:
    Jag hoppas det!!! Nu ska vi hålla det hemligt ett tag, eller ja än så länge har jag inte berättat för gubben heller:) vill vänta till BIM
    Gör det som känns bäst för dig/er!
    Håller tummarna
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-02-09 10:42:16 följande:
    Thjoooooo tjejer....

Nyss hemkommen från mitt vul... Allt såg kanon ut,ett hjärta som slog. Såg armar o ben.. Blev till o med framflyttad några dagar så jag är nu i v 9Glad Jag blev så glad när jag såg hjärtat att jag fälde en tår. Och det gjorde läkaren oxå... Var samma läkare jag hade vid mitt x...

Så det ser ut som jag ska bli mamma igen i september... Jag fick oxå lergigan utskrivet mot mitt illamående....

Är så lycklig just nu {#emotions_dlg.flower}       
    Underbara nyheter! Stort grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester