God morgon tjejer!!!! Knappt sovit något i natt.. Totalt slut nu.. Ska in på mitt vul nu kl 9,00. Är så nervös.. Tur mannen kunde gå ifrån jobbet o följa med i alla fall..
Vi berättade ju nyheter för svärföräldrarna igår.. Blev lite som väntat.. Hur ska du klara det med din rygg fick vi till svar.. Inget grattis inga frågor.. Jo de frågade om vi hade några bebis saker kvar? Det var allt....
Va är det sant?! Det var en underlig reaktion! Ogilla!
Håller tummar & tår för att det går bra idag på VUL!
Hej på er igen tjejer! Jag kan inte låta bli att vara orolig efter min blödning... Gjorde precis ett test till. Var bara tvungen att se om det var starkare för jag kan inte låta bli att vara orolig. Det är starkare, men teststrecket är liksom inte lika starkt som kontrollstrecket... Borde det vara det? Det är BIM +4 för mig nu och en vecka sedan jag anade ett plus (fredag förra veckan såg jag plus utan att någon trixade). Borde jag sluta oroa mig nu eftersom det blir starkare? Vill ju vara glaaad ju :P
Men det är väl inte alla som har starkare teststreck på +4? Eller kan någon som fått positivt ge beättre råd om det?
God morgon! Är på väg till jobbet... Känner mig utvilad efter 10,5 timmars sömn. Somnade framstupa på soffan vid halv 8 i går när gubben la barnen :). I morse kunde jag inte hålla mig längre, utan testade. Bild för analys kommer när jag är på plats på jobbet :)
Hur har det gått utan cigg?
Knasten83 skrev 2012-02-09 07:42:22 följande:
godmorgon flickor! (kanske pojkar också??)
Kan ni snälla säga om ni ser nån stegring på mina ältest?
Första 4 är från förrgår
Nästa 5 är från igår
Det sista är från i morse...
Ve det ser lite konstigt ut i början, upp och ner med färg men ser ni starkare test i slutet eller är det samma??
Ja du vet vad vad jag sagt