Hjärtefröjd skrev 2011-11-10 16:30:33 följande:
Sådär ser mitt ÄL-test ut hela tiden varje dag i månaden.. när det inte är starkare allstå.
det gör mina när jag kör med den "andra sorten" från billiga tester.. men denna sorten var bara kritvita.. hela jäbla tiden.. så frustrerande för man vill ju liksom se en stegring *S*
Sen typ dagen innan blev det så där bara pooff... och jag tar ju ägglossningstester minst 2 ggr /dag....och sen är det lika starkt i två dagar och sen vitt igen....
Därför.. när det kom till detta läget som min bild har tog jag även ett digitalt på samma urin, det var negativt.. men dagen efter kom den glada gubben
Som sagt.. jag är skeptisk till att ägglossningstester kan påvisa graviditet... för de kan ju göra det.. och det är just det där lilla ordet "kan" inte ATT de gör det.. och eftersom det inte var fullt utslag heller så tar jag det def inte som ett positivt gravtest....
Bara att fortsätta vänta o se om det kommer någon mens..
Någon pratade flytningar... förut på toa hade jag vita kladdiga flytningar.. inte fullt så kletiga som ägglossnings men liksom "glatta"... lite senare var de vit/gula... liksom...beige....knapt synbar nyans men man såg på pappret (har sånt där kritvitt toapapper) en nyans mörkare -dock inte åt det bruna hållet utan åt det gula........
mysko.......
men ingen mens än och så länge den håller sig borta lever hoppet..