Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
kram
i vilket fall.. var o en gör som den vill För min del känns det inte intressant att vara där o pilla med mina långa naglar... sambon har vassa och ganska långa också så han får ytterst sällan gräva där oavsett syfte
ang tempandet så är det viktigaste för mig att se när ägglossningen sker, och det har stämt för mig hittills....är jag gravid så lär det ju visa sig förr eller senare och det finns betydlig säkrare sätt att fastställa det än tempen, men precis som med grav-tester så är det vansinnigt roligt att kolla och analysera
JOhanna.... ser ut som ett plus det där du
Själv sitter jag utan någon som helst tillstymmelse till mens..frågade i IVF-tråden och där verkar det som vanligt som att alla får olika information av sina läkare, en del säger att man inte måste få blödning innan man börjar med sprutorna, andra säger att man ska kontakta KK omdelbart om mensen inte kommer när den ska, andra säger att man kan vänta 1 vecka innan man hör av sig, andra säger att jag inte kan räkna med att mensen kommer när den ska utan bara får vänta på den...*suck*
Min läkare och barnmorska sa klart och tydligt att min mens ska komma på utsatt dag och gör den inte det ska jag höra av mig.........men vad ska man tro på liksom när alla säger olika!??!
JAG tänker iaf ringa min barnmorska i morgon bitti så får vi kolla upp det om inte mensen kommit tills dess.
Spökstteck på testlagret är ju gråa el tunna som på alla andra tester..vita streck är eg inte ens vita streck utan det är resten av stickan som fått en fordjupad nyans.
Nyss kom blödningen iaf...inte mycket men det blöder ju iaf.
tack tack... men jag ser det positiva i det..att allt funkar som det ska.. börjar med mina sprutor nästa vecka någon gång och sen blir det ju ivf