• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2013-02-14 14:40:45 följande:
    Köpte vanliga..
    Ok. Spännande i alla fall... Lycka till med testandet! (jag har plussat på deras digitala på äl+7 morgonurin... men vet inte hur känsliga de vanliga är...)
  • lilaemma
    snowinsummer skrev 2013-02-14 15:06:13 följande:
    Jag tog barnvagn o kutade upp till centrum och köpte ett CB Digital: GRAVID ! :)
    Grattis Vad KUL!
  • lilaemma
    sofie123 skrev 2013-02-14 16:10:20 följande:

Syns det något där? Eller inbillar jag mig?:S
    Ser lovande ut! Det verkar ju ha styrka hela vägen igenom så jag håller tummarna!
  • lilaemma
    sofie123 skrev 2013-02-14 16:28:42 följande:
    Tack! Testar på nytt till helgen!:)
    Imorgon är det fredag. Då börjar helgen! ;)
  • lilaemma

Någon som vet: 

Om man får + på ett test känsligt test på äl+7 (morgonurin) och sedan stegrande tester, men sedan får en lätt blödning.
    Kan man då vara säker på att det är helt kört om ett annat  märke på test är negativt på em ÄL+14?

• lilaemma
    Onyxia skrev 2013-02-14 17:29:46 följande:
    Åh är ny i denna tråden. Tog ett test i morse (testar i vanliga fall inte såhär tidigt men vad gör man inte för alla hjärtansdag). Blev dock inte ett dugg klokare. Hoppas ni är villiga att titta på mina bilder åt mig. Dem är tagna precis efter utgången tid på ÄL+9 eller BIM-6. Kan ju tillägga att jag såg efter jag hade tagit bilderna att jag hade råkat putta stickan i dosan 2-3mm.

Utan redigering

Redigerad 

Redigerad

Osäkert. När man bryter upp stickan börjar ofta färg att vandra... så min enda rekomendation är testa imorgon igen...
  • lilaemma
    Mestis skrev 2013-02-14 18:46:39 följande:

jag är på ägglossning +7 och enligt testet skulle man kunna prova då. Och eftersom jag köpt stor pack tänkte jag att jag chansar.

Men det rosa är inte jämnt brett, utan mera skarpt på en sida. Vad är spök streck som så många skriver om? 
    Spöstreck är gråa eller genomskinliga streck där teststrecket ska bli. Det kan ibland vara svårt att se när det är svagt om det har färg eller inte. Ditt har färg. Du är gravid. Grattis!
  • lilaemma
    mallann skrev 2013-02-17 19:31:07 följande:
    Spännande att du ser :) Det som jag tycker är lite skumt att jag tog ett grav-test på mvc i tisdags som visade negativt (hade då hållt mig i 3 timmar)
    det är ju många dagar sen i tisdags...
  • lilaemma
    aaa653 skrev 2013-02-17 21:25:57 följande:
    Neeej, ÄL+11 idag och nu blev de rosa på pappret när jag torka mig :((( molande mensvärk. Ska ju inte ha mens för på torsdag, känns försent för att vara nidis?
    Äl +10 var en bra grej i mitt fall...
  • lilaemma
    mollo skrev 2013-02-17 22:32:14 följande:
    nu är jag tillbaka med ett test BIM-1

andra tester är svagare men detta är väl ändå ett plus?
    hade samma med sonen men hört om många som fått fl med cb..?

Definitivt plus! Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester