• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie - jag använder monitorn, första månaden nu.

• Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-02-14 21:19:43 följande:
    Måste man börja använda den då man får mensen eller kan man starta med den efter åt???
    Tyvärr måste det vara som Mini sa, senast 5:e dagen i cykeln. :(
  • Hoppas 2012
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-14 21:31:47 följande:
    Tyvärr måste det vara som Mini sa, senast 5:e dagen i cykeln. :(
    Såg nu att du redan fått svar :)
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-02-14 21:34:42 följande:
    Ja, de va typiskt att ja inte tänkte på läsa om den innan jag köpte. nåväl skulle vi lyckas utan denna månad så får man väl sälja den sen annars lär den väl kanske användas nån annan månad =)
    Ja precis! Det är ju bara att spara den till eventuella syskon eller sälja =)
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-02-15 09:57:15 följande:
    Hoppas; åh va det är segt... Men du, mååånga dar ännu du kan plussa på! :))
    Haha ja det är väl så =)
  • Hoppas 2012

Jag är enig med Together90. Alla härinne önskar ju att alla är ärliga?! Sen visst är det svårt att tolka inlägg på ett forum på rätt sätt och det kan lätt bli fel. Men alla härinne önskar inget annat än att bli gravida och vi följs åt på vägen, i med och motgång.
    Alla har varit skengravida någon gång, och vi kommer säkert vara det flera gånger till. Men vi ska kunna vara ärliga härinne utan att bli osams eller att någon blir ledsen.

Ingen kan veta hur den ena eller andre känner, bara vi själva känner vår kropp, men det är heller inte bra att uppmuntra någon om man inte tex ser något på ett test tex.

Anyway, själv testade jag minus idag på bim-3, shit happens Glad

• Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-02-16 08:17:48 följande:
    Man dampar väl inte loss för att man säger att man blev ledsen och känner sig nedtryckt??? 
    Likväl som ni känner att ni är ärliga och säger vad ni tycker så måste man väl få säga hur
    man känner och hur man mår eller måste man hålla inne med dom känslorna för att ni ärliga inte ska
    tycka att man dampar loss????
    Hon säger bara hur hon känner och jag förstår henne för när många andra skriver sina symtom så
    skrivs de ofta att "Det låter ju verkligen som om du är gravid" m.m. Men inte när Sweasmamma skriver.
    Man måste även få vara ärlig och berätta hur man känner anser jag... 
    Ja alla ska säga hur de känner, absolut.
    Ingen ska behöva känna sig nertryckt och jag hoppas att ingen kommer göra det heller pga av att någon säger vad de tycker Glad
  • Hoppas 2012
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-16 10:00:23 följande:
    Allvarligt , släpp detta nu! Ni kommer inte komma någon vart ändå.
    Kan vi inte försöka hålla oss till ämnet :) någon kanske vill slänga upp en bild som ska synas :)
    Hade gärna slängt upp en men blank blank blank så inte lönt =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester