• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten - jag ser inget på ditt test tyvärr

• Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-17 14:15:07 följande:
    Tack tack.. nä kärring är ett ganska kärleksfullt namn på 40-åringen men man vet ju att efter den dagen får man ingen hjälp med bebisverkstan från landstinget mer och man vet att chanserna faller drastiskt så det är väl det som gör att man liksom hänger läpp.. i övrigt är jag stenhårt troende när det gäller att 40 är då livet börjar

Tack för förhandsgratulationerna.. wii-fit är MITT och möjligtvis får sonen låna.. inga festprissar får stå på den inte ha ha ha.... vi har inte så mycket bjudningar heller här ute i skogen - är inte så många som hittar hit hehe....

Men för mig är det drömmen, jag tar mig ju inte till något gym, och drömspelet som jag önskar mig är ett Biggest Loser-spel (jaaa jag är en Biggest Junkie och följer det både i USA, Australien och när det gick i Storbritanien- Sverigest tycker jag är lam)

Tänk er själva att svettas med Gillians (även om hon slutat i Biggest nu...för att... tja skaffa barn liksom ) röst skrikandes i öronen haha....
    ÄLSKAR Biggest Loser USA!!!! Hahah följer varenda avsnitt =)
  • Hoppas 2012

Ja ni anar inte hur lyckosamma ni är som har barn! (klart ni vet det men det är ju så man säger)

• Hoppas 2012
    FruLind skrev 2012-02-18 08:10:22 följande:
    Hej tjejer!

Jag har bara skrivit här någon enstaka gång tidigare, men nu har jag äntligen något att lägga upp. Vi har precis gjort vårt tredje IVF och idag är jag på RD10 (jag skulle säga att det är motsvarande BIM -3 el 4 kanske). Jag ska egentligen testa genom blodprov på tisdag, men tog ett vanligt test hemma nu på morgonen (KUNDE inte hålla mig längre) och fick upp detta: 

Är jag gravid?!! Kan det verkligen stämma?! Skrattande
    Stort grattis!
  • Hoppas 2012
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-18 12:58:52 följande:
    Fy då. Jag förstår dig, man blir så besviken och less. 
    Kramar.  
    Tack! Ja jag är riktigt less på minus nu...depp
    Knasten83 skrev 2012-02-18 13:00:10 följande:
    Hoppas: Seeeegt... Drygt, piss och jävla skit!!! Vi samlar kraft till nästa cykel vännen!!
    Tack tjejen...har inte så mkt kraft kvar just nu :(
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-02-18 21:58:58 följande
    Hoppas: förstår det! Det kommer igen! Annars får ni pausa och ladda batterierna så länge..
    Ja man måste ju ladda om för att det ska bli bebis men vi får se. Åker på semester i samband med nästa ÄL, eller ja, får nog ÄL nån dag innan vi reser och sen är vi ju borta i 2 veckor o då slipper man bara gå här hemma o tänka på bim...
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-02-18 21:59:47 följande:
    Rynkar på näsan
    Skickar en kram{#emotions_dlg.flower}
    Tack!
    Rätta mig om jag har fel men skrev du nån sida tillbaka om att bisolvon hjälpt dig?
  • Hoppas 2012

Jag förstår inte varför och vem som anmält Minis inlägg. Att anmäla någon som då blir spärrad är inte sjysst.
    Jag hoppas att den som anmält henne kan vara ärliga och säga det till henne och varför.
    Det är väldigt tråkigt då hon är en kanon tjej! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester