• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-09-14 13:53:15 följande:
    KNASTENS BILD!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi sa ju det, superdupergrattis gumman, det är du så värd! Shit vad glad jag blir Skrattande Hjärta
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    swallow the big moon skrev 2012-09-14 17:01:07 följande:
    hon fick precis neg på  digitalt, så vi är inte så högudda här inne just nu....

Nej jag såg det men det är ju svårt att testa digitalt när man redan kissat flera gånger under dagen och det fortfarande är så tidigt. Jag tror ändå du är gravid knasten! Jag fick neg på digitalt trots streck på testlagret. Kan du inte ta kort på digitalt uppbrutet så kan vi jämföra med mina kort då jag fick neg respektive plus.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

ok här kommer mina, först mitt negativa sen knastens och sen mitt positiva 1-2 som jag fick två dagar efter det som blev neg.

• kanske 4a

Knasten: Vi ger inte upp än! Det CB du la ut igår var ett plus, punkt slut. Sen får alla andra säga vad ni vill. Om det sen går hela vägen eller inte, det återstår att se. Jag håller mina tummar så de blir blå!!

Sen en kommentar om varför det blir sådant liv här. Det är väl inte så konstigt när någon som har kämpat länge och eg ska få hjälp via insemination, verkar ha lyckats på egen hand? Det är inte riktigt samma sak som när någon plussar på andra försöket och har en 4 månaders hemma. Jag menar ingen särskild här inne när jag säger så, tog bara sifforna ur luften. Jag vet att det känns jobbigt när man har försökt några gånger och inte lyckas och vill så gärna, jag har själv varit där. Men det blir ändå lite mer specielt när någon som kämpat länge äntligen lyckas. Det är väldigt hög aktivitet i den här tråden och får man inte svar får man posta igen. Jag tycker vi kan unna Knasten en stund i "rampljuset". Jag har också kämpat länge och har haft två X och nu ett MF/MA. Jag får sällan svar här inne men skriver vidare ändå. Det finns andra trådar med lägre aktivitet som man kan posta i och kanske få ett svar istället.

kram till er alla! {#emotions_dlg.flower}  

• kanske 4a
    viochdu skrev 2012-09-15 11:47:18 följande:
    Flytningsstatus: brun/beiga vattniga flytningar. Over and out
    Men vad jobbigt att aldrig få slappna av och känna sig glad. Hoppas det är ofarligt iaf. Kan du inte få en tid för VUL så du får veta säkert? Kram
  • kanske 4a
    viochdu skrev 2012-09-15 11:52:01 följande:
    Kanske 4: syns väl inget på VUL än va? Är ju bara 3+3 ? Däremot så googlade jag och utomlveds kom upp. Dom tar inte in mig förens jag har ont eller blöder sa dom igår...

Oj är du så tidigt, nä då syns det inget. Tyvärr inte så mycket annat att göra än att vänta och se. Får du ont måste du åka in direkt.
  • kanske 4a

Knasten: har du "bara" fått spottings eller är riktiga mensen här? helt ofatbart i så fall med de testen du fick. Jag tror fortfarande att du var/är gravid. Skönt att få tid för insemination så snart iaf, det kommer bli din tur!!

Viochdu, vilket skit med blödningar och svaga tester. Men det är ju inte kört än, kram!

Själv har jag magknip, molvärk, uppsvullen, gasig, haslbränna osv. Bara äl +4 men kan ju inte låta bli att hoppas lite. Har haft molvärk sedan äl. ibland är det obehagligt ont, på höger sida och spänner ut mot, ursäkta, ändtarmen, precis som på vänster sida när jag fick mitt andra X. Men jag kan ju inte ha ont redan på äl +4 om det skulle sitta fel igen. Nä skärpning nu!      

• kanske 4a
    Petra 334 skrev 2012-09-17 18:48:55 följande:
    Kanske 4a - Åh det där med rumpan känner jag igen den känslan gillar vi inte!

Nej eller hur! Men det kan ju inte kännas redan, äl +4. Tror det är gaser faktiskt, har känt så här efter MF och blev livrädd då med.
  • kanske 4a
    viochdu skrev 2012-09-18 12:08:24 följande:
    Knasten: Finns inget att jämför med.  tack ändå

Fick INTE GRAVID på det digitala..

Åh vännen, fy vad orättvist :( stor kram Hjärta
  • kanske 4a
    Tuviis skrev 2012-09-19 10:57:46 följande:
    Ja har förstått det som att det är väldigt vanligt. Ser dock ut som det är svaaagt rosa, men svårt att se. Antar att det blir att vänta några dagar o testa igen. Glad

Kan du inte lägga in en bild :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester