• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2011-12-22 19:44:21 följande:
    Nu när jag kom hem var det liiite brunt i min konstiga äl liknande flytning.... Antar att jag får mensen på dag 22 nu då.... Aldrig haft så kort cykel innan........
    nidis kanske
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-22 19:46:54 följande:

här är det 
    där ser man nått väldigt svagt men jag tar ett från testlagret imorgon ist. ditt ser ju lovande ut :) pröva ett mer känsligare test
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-22 19:49:00 följande:
    precis ... det borde ju ändå stämma.... ägget som fäster ca 1 vecka innan bim 

ja jag tycker det eller hur. stämmer ganska bra
  • alexander2011

lejonina men visst syns det nått :)

• alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-22 20:02:14 följande:
    Tycker det ser ut som att vi alla får samma svaga streck på CB och många andra trådar säger samma sak... Borde sluta testa med dom (även om det såklart är nån som verkligen är gravid och får svaga streck) eftersom alla ser likadana ut. Det går helt enkelt inte att få ett CB utan det svaga strecket känns det som... Märkligt!

eller hur men sist fick jag inte så det är det som förbryllar mig.. nä inga cb mer för min del. bara testlagrets
  • alexander2011
    Lejoninna skrev 2011-12-22 19:54:51 följande:

Ja men det kan väl inte synas ngt än?.. Lr? Hur många dagar tar det innan ägget kommer ned och fäster? Minst 7 dagar väl? Måste vara ngt fel. Ska ta ett nytt i morrn bitti iaf! Obestämd

mellan 3-10 dagar va? eftersom ditt syns så tidigt. är du säker på att du inte är längre gången kanske? köp ett cb med veckoindikator o testa
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-22 19:50:30 följande:
    jag är övertygad att mitt är spök ... känner det på mig.jag SKA testa igen men ..känslan säger så och mina test...nje!!nu när jag kollar mitt isärplockade test är det brett blått!!! men ... jag vet inte . nästa bim är 1/1 men vi hade sex 1 gång.. dagen efter äl så chansen lär ju vara liiiten =)

kö testlagrets o testa. skadar ju inte då vet du sen. cb hade väl 50mIu/ml va om jag fattade rätt o testlagrets 25?
  • alexander2011

åhh vad det ahr hnt grejer här. gattis till er som har plusat. sj har jag stressat som en tok med julklappar o handla mat. ska laga mat sen :S uhh blir en lång kväll. tog ett test nu. anar nått Glad. dock 5 min kvar

• alexander2011

ähh fan kanske ser i syne ialla fall :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester