• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ok :S jag gör ialla fall inget test förens om 3 dagar nu så får vi se hur det blir

• alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-20 09:34:52 följande:
    På bilden Jennie trixade syns absolut ett streck!!! Om bilden är tagen inom tiden skulle jag börja våga hoppas. :)

ja den är tagen inom tiden
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-20 09:32:15 följande:
    Carmat: jag ser ju något men CB går inte att lita på om det inte är ett solklart lysande plus tycker jag.. :( sitter bara med mobilen nu men kan trixa sen när jag sitter vid datorn. Så länge mensen inte kommit finns ju hopp. Har för mig att det var väl såhär du hade förra grav också, svaga otydliga plus med CB. Fortsätter hålla tummarna!

jo jag känner oxå  så. inte forens jag får ett tydligt sträck kan jag lita på nått test
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-20 09:48:34 följande:
    pratade med en bm nu ,hon sa jag låter gravid. ett plus är ett plus,man kan inte trolla fram nåt som inte finns där!! men jag är ändå osäker... tar ett test senare 
    uppdatera sen direkt då :)
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-20 10:13:13 följande:

carmat här e en bild till =) ja fifflat med =)
    :) se där ja men nu syns inte ett skvatt!!!
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-20 17:04:32 följande:

isärplockat..tycker det ser spök ut 
    åhhh vad spännande :) det ser lovande ut :) gudd vad roligt. du måste ta ett test om två dagar 
  • alexander2011

asså är det spök eller varför blir det såhär? tog ju detta testet som ni redigerade lite o sen försvann sträcket? varför? för tidigt eller ingenting?
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-20 22:11:54 följande:
    så gjorde de för mig me då jag testade förtidigt. fick starkare några dagar efter =)

ok tänkte försöka hålla mig tills fredag ev. ska jag prata med bm annars?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester