• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sunshine2 skrev 2020-11-22 12:41:03 följande:

Någon som vet ifall man kan lita på svaret eller om det är ogiltigt?

Brukade vara bra på att tyda gravkollens tester men börjar bli ringrostig märker jag... Men tror positivt!
  • Daphodil
    Hejhoppz skrev 2020-11-23 13:46:13 följande:

Ok.. jag tror jag håller på bli galen :D

1, jag har testat lite för tidigt

2, jag tycker egentligen inte man ska hålla på behöva analysera ett test så här mycket.

Men, här kommer mitt test ändå.

Kan där finnas ett svaaaagt streck?

Jag ser tyvärr inget
  • Daphodil
    Pandyy skrev 2020-11-24 08:40:33 följande:

ÄL+9, två olika tidiga test, samma urin. Vad säger ni?

Positivt
  • Daphodil
    Tildasafira skrev 2020-11-24 09:02:03 följande:

Jag ska köpa ett sånt idag om inte blödningen sätter fart! Tack snälla du! Jag blir så osäker, men här är en tydligare bild;

Du är gravid, grattis. Blödning är alltid obehagligt, men detta senaste test är ju mycket starkare än det du la upp igår. Det är jättebra. Fortsatt testa så ser du nog vilket håll det går åt, jag hoppas det går strålande denna gång.
  • Daphodil
    Pewc skrev 2020-11-26 12:14:59 följande:

Försöker igen.

Kan nu skymta något på testet? Äl+10.

Japp, ser positivt ut!
  • Daphodil
    tjoppan skrev 2020-11-26 19:48:32 följande:

Fått svaga streck på 3 olika märken idag.

Vågar man börja hoppas?!

Imorrn blir det till att köpa ett digitalt!

Jomen dessa är positiva!
  • Daphodil
    Pewc skrev 2020-11-26 17:35:26 följande:

Det kan jag också, om jag verkligen, verkligen vill.

Är ett vanligt test. Fick ett svaaaaagt streck igår också, men det kom efter att det hade torkat.

Har försökt i över 1år efter ett ma i v19, så törrs inte hoppas på att det är något!

Så sorgligt, vet smärtan då jag fick ett MA i v 16 förra året. Men du verkar helt klart gravid nu och denna gång får det allt gå vägen!
  • Daphodil
    Pewc skrev 2020-11-26 23:14:51 följande:

Det var något av det jobbigaste jag behövt gå igenom, fick veta på Rul. Då hade bebisen dött i v14, bara några dagar efter kub. En helt perfekt liten pojke.

Hoppas av hela mitt hjärta att jag är gravid nu, men är också livrädd för att behöva gå igenom det där igen.

Hur har det gårt för dig då? Blev du gravid igen, eller va det inte planerat?

Smärtan är ofattbar. Förlorade också en pojke, han hade dött i v 15 utan tydlig orsak. Men några månader senare plussade jag igen och det blev en liten bäbis av det.

Har du testat något mer?
  • Daphodil
    Annana skrev 2020-11-28 11:29:03 följande:

Den första bilden är RFSU vanliga. Igår tog jag två st som visade likadant. Idag tog jag det nedre, RFSU testa tidigt. Men hade förväntat mig ett starkare streck på det eftersom det ska vara känsligare. Vad tror ni?

Positivt!
  • Daphodil
    Pewc skrev 2020-11-30 11:00:19 följande:

Mitt svaga test har blivit starkare nu, och det ökar fint.

Så jag är tydligen äntligen gravid!

Vilken lycka! Extra glad för din skull givet din historia. Stort grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester