Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som ser något här? Bim -1 idag.. haft lite värk i låren och ryggen senaste dagarna
Någon som ser något här? Bim -1 idag.. haft lite värk i låren och ryggen senaste dagarna
Tack för lånet av dina ögon! Nu till nästa fråga. När kan jag ta ett digitalt med veckoindikator? Det jag lade upp på bild här är ett test med en känslighet på 25 ml, alltså inget ?testa tidigt? test. Vill gärna ha åsikter från fler av er andra också! :)
Ok så såhär såg testet ut först men när det torkade försvann strecket?! Hur ska jag tolka det?
Kör en uppdatering.. Verkar som att jag gick samma öde till mötes. Idag negativa test och en sekund senare kom mensen. Fruktansvärt tung dag. Min 6 år yngre syster blev oplanerat gravid direkt när hon slutade med p-piller så det känns extra tungt..
[quote=80606275][quote-nick]mandrarinen skrev 2020-08-26 08:15:46 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag tycker testet ser negativt ut, tyvärr. Men om du ser ett streck är det förhoppningsvis starkare imorgon!
Jag tycker testet ser negativt ut, tyvärr. Men om du ser ett streck är det förhoppningsvis starkare imorgon!
[quote=80611214][quote-nick]elleL skrev 2020-08-28 20:25:38 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser positivt ut för mig!
Detta? Ett halvt streck?! Positivt?
Om jag hade ÄL när jag tror jag hade det så är jag på ÄL+7 eller 8.
Tog ett RFSU test idag vet att man ska vänta till BIM med dom.
Men tycker mig ana ett svagt streck eller är det bara ett spök? Hjälp mig gärna att tolka de. Vad tror ni?
Snälla jag skulle uppskatta så om jag kunde få hjälp med era tankar och åsikter. Har haft svaga svaga streck nu i lite mer än en vecka. För visst är dom där, eller har jag inbillat mig dom? Dessa test tog jag nyss, inte morgon urin och druckit väldigt mycket innan.. Hade även en blödning den 20e Augusti som höll i sig 5-6 dagar. Och en sista fundering, ger graviditetskollens tester spökstreck? Har beställt därifrån 3 gånger och alla har det varit svaga streck på. Hjärtligt tack om någon vill svara <3