Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jenny... men det syns ju.. vilken dag är du på??

• slemtorsk i din bralla
    Helenmedh skrev 2011-12-01 12:29:43 följande:
    En veckas sen mens... Detta var vad jag fick idag på stickan. Alldeles för svagt och smalt..

men....jag tycker inte det ser så smalt ut....

Har du testat med något annat märke.. typ CB digitala?
  • slemtorsk i din bralla

Helene.. kolla här...

och här pekar jag ut strecket, det är lite "trasigt" men jag tycker det ser ut som normal tjocklek...Mina konturer ligger utanpå streckets för jag ville inte förstöra bredden

• slemtorsk i din bralla
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-01 13:25:46 följande:
    @Slemmis - använder du något program för att fixa till så bra bilder som tex jennies? Vore roligt om man själv kunde :)

Grattis till er som plussat, härligt!
    Bara de program som finns i windows...

Paint ibland, microsoft office picture manager, eller picture viewer,

Sen måste man ju ha lite i baktanken att man faktiskt kan råka framkalla skuggor som inte är streck när man pillar men det tror jag alla "gamla" i den här tråden vet... men ibland kan det vara bra att ta till när det är test som är svaga
  • slemtorsk i din bralla
    mamma Linder skrev 2011-12-01 15:55:25 följande:
    vad roligt med så många possetiva test
    Tog ett i morse negativt, men när jag kollade någon timme senare så var det ett supersvagt streck??? är på Bim-3 el -4
    Ska man tolka det som neg? eller kan man hoppas lite? Dum fråga egentligen, jag tar ett nytt i morgonCool  
    Det är ju efter utgången tid så då skulle jag inte tolka det som positivt utan avvakta någon/några dagar och ta ett nytt och se eftter vad det visar.
  • slemtorsk i din bralla

Mari-Anne...då undrar jag varför du inte fattar att du omöjligt kan ha fått missfall 8 november....så långt gånget hade det inte bara varit en slemklump utan borde varit, om än litet-fullt synligt för ögat-foster. Dessutom testade du ju negativt flera ggr innan det sk missfallet. Vilken värld lever du i? - Åter till mig.....tidigast tisdag kan jag testa och vara säker på att ägglossningssprutan inte ger falskt positivt. Ingen idè att testa före det även om jag är bra sugen Tänkte försöka vänta till fredag bara för att vara säker, men känner jag mig själv rätt så blir det tidigare...man kan ju ta ett för att se om sprutan ger plus....typ i helgen

• slemtorsk i din bralla

Edd och sassa.. jag ser en skugga på båda era.. men är vääääldigt osäker på om det skulle kunna klassas som positivt, jag skulle avvakta och invänta ett betydligt tydligare innan jag ropade HURRA

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester