Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jenny... men det syns ju.. vilken dag är du på??
Jenny... men det syns ju.. vilken dag är du på??
KickiOh jag tycker jag ser något på understa men det ser ut att vara ett vitt streck... ska se om jag kan mixa lite med bilderna..
Har försökt öka kontrasten och jag ser tyvärr bara vita streck.. men jag kan ha fel
Jenny.. här kommer din..
Helene.. kolla här...
Mari-Anne...då undrar jag varför du inte fattar att du omöjligt kan ha fått missfall 8 november....så långt gånget hade det inte bara varit en slemklump utan borde varit, om än litet-fullt synligt för ögat-foster. Dessutom testade du ju negativt flera ggr innan det sk missfallet. Vilken värld lever du i? - Åter till mig.....tidigast tisdag kan jag testa och vara säker på att ägglossningssprutan inte ger falskt positivt. Ingen idè att testa före det även om jag är bra sugen Tänkte försöka vänta till fredag bara för att vara säker, men känner jag mig själv rätt så blir det tidigare...man kan ju ta ett för att se om sprutan ger plus....typ i helgen
Edd och sassa.. jag ser en skugga på båda era.. men är vääääldigt osäker på om det skulle kunna klassas som positivt, jag skulle avvakta och invänta ett betydligt tydligare innan jag ropade HURRA