• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-01-24 14:38:27 följande:
    Hmm, konstigt att Jennie kom in på mitt konto men inte ni andra... :-/
    de gjorde jag inte, jag kopierade ditt namn o inboxade dig =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-24 14:39:43 följande:
    japps tror stenhårt på dig =)
    Tack vännen {#emotions_dlg.flower}

o jag på dig Glad
  • Jennie83

jag var också oinbjuden, men inboxa kan man göra. de enda som är att man inte kan gå in på hennes pres. ska man inboxa nån så brukar jag alltid kopiera namnet ifall man inte tar sig in på sidan o inboxa så

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-24 14:44:13 följande:
    tack !!!

känner du nåt?? ibland sticker det till inne i livmodern på mig,och har en del mensvärk fast inte sen igår direkt!! och ömma bröst men allt kan också bero på mens ju ... ja lite mer vita flytningar också  
    har

molvärk (haft sen äl)
    flytningar
    brösten ömmar, typ om ja går i trappen så gör dom hiskellit ont.

men de kan ju lika gärna va mens h*lvete som ska tänka sig komma tidigare =P men bort bort säger jag =) hihi
  • Jennie83
    Zelmilainen skrev 2012-01-24 14:44:37 följande:
    visste ej ens att man kunde göra så, hehe.
    ja jag kan då inte med o inboxa på nå annat sätt =) att man måste in på sin egen inbox för o inboxa alltså =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-24 14:47:09 följande:
    ja mina bröst ömmar liiite innan mens men nu svider det ibland och bröstvårtorna ömmar 
    Hoppas hoppas =)

även nu tycker ja dom ha förändrats allså blivit mörkare runt bröstvårtona, o mer ådriga om ja säger så.

ja går inte göra nå annat än hoppas nu Vill såååå gärna!!!! men går de åt skrutt denna gång så sattsar man på nästa mån =) men vore yppeligt om de vore plus nu =)
  • Jennie83
    mamma Linder skrev 2012-01-24 15:08:13 följande:
    Oj här har det hänt grejer, vad många pluss på en gång grattis till gumsan hoppas gubben blir glad trots allt. Wiiii pumans och Jennie grattis!!!
    Själv är jag på Äl +6-7 och bim - 7
    Mår väldigt illa efter jag har ätit, tog ett test men helt blankt.
    Tror du????

hoppas hoppas
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-24 15:12:50 följande:
    Hade du inte fått ett Plus på dina tester???
    jo ja tror de, men e så himmla osäker viil ju så gärna =)
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-24 15:35:21 följande:
    Håller tummarna för dig Flört

Själv ska jag in på vul på Torsdag.... nervöst... 
    så underbart med Vul =) villken vecka???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester