• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

popcornplaya skrev 2012-01-25 13:34:12 följande:
    Gillar verkligen er i tråden men snälla tänk på innebörden när ni använder sånna ord Obestämd

Det syns ju på ditt test idag också. Och håller tummarna för att det ska gå bättre för dig denna gång!!!!!!
    förlåt ber också om ursäkt
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-25 13:40:50 följande:
    jennie,såg du mina test..eller såg du inte rättare sagt 
    väldigt svårt o se, men tycker mig ana...... men testet va så långt bort i bilden tycker ja. lättare o se om de är nära, fatta du hur ja menar =)

ska du testa nå meer i kväll????
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-25 13:45:16 följande:
    JA ,ska köpa cb i em 
    köp ett två pack =) ekonomiskare =)
    Langtarmassa skrev 2012-01-25 13:41:26 följande:
    Jag hjälper till ;) Försöker också få folk att sluta använda det som ett skälsord.. har en kusin som har downs syndrom/är mongolid :)
    Tänkte mig inte heller för, menade inget illa!!!!
  • Jennie83

nåväl å se om ja testa med cb ikväll annars tror jag att jag väntar nrmare helgen.

detta va från testlagret,

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-25 18:03:28 följande:
    tack tjejer, ni är bäst !! Nu ska jag lägga mig och gosa med min lilla tös!!!  c u 2 morrow
    Skickar en varm kram gumman Hjärta
  • Jennie83
    kutte skrev 2012-01-26 00:02:39 följande:
    så var det för mig också men var inte orolig det händer med clearblue i början av graviditeten. Har tagit tusentals tester men jag e fortfarande gravid :D även om den första var så som du beskriver 

Alltså kan de va om man testar före bim? El? Alltså att det forsvinner?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester