• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Haha bilderna skulle ju med också

i genomlysning svårt att få till det

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Mom amor cor skrev 2012-12-16 18:32:30 följande:
    Kanske 4: ser inget, tyvärr

Det är lugnt det är ju supertidigt. Jag tar ett nytt i morgon.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Åhh Knasten gumman jag lider så med dig, du är så värd att få ditt plus nu!

Jag ser svagt streck idag med, även i genomlysning men det kommer inte förrän testet är torrt. Tog ett annat märke också och det syns ett streck men det är utsmetad och så har jag fått förut så ja vågar inte tro på något. Men till råga på allt har jag så ont i min hand idag, har en senknuta men idag bråkar den mer än någonsin. Men jag vågar ju inte ta ipren eller liknande :( väntar på att vc ska ringa. här kommer en bild så 
    länge.

• kanske 4a
    Lijkan skrev 2012-12-17 09:03:42 följande:
    Varför synns den lilla skuggan i vissa vinklar? Äh, helt neg eller hur?

Jag ser tyvärr inget :( Men det syns ju inget på mina bilder heller men jag ser något i verkligheten.
  • kanske 4a
    Lijkan skrev 2012-12-17 09:15:09 följande:
    kanske 4, vi får hålla tummarna för oss båda :) du är tidigt ute och testar du med va? ;) Jag är bara på äl+6 eller +7.. så det är ju väldigt väldigt tidigt!

japp jag testar alltid tidigt :) äl +9 idag
  • kanske 4a
    AlexandraViberg skrev 2012-12-17 19:02:59 följande:
    Åh jag förstår verkligen! Men jag tror det händer dig/er nu tjejen! Jag tror det är er tur! :)

Det hoppas jag innerligt. Jag stirrar på mina test så jag ser i kors och det pirrar i magen. Men jag vågar inte riktigt hoppas.
  • kanske 4a
    babybo0m skrev 2012-12-18 19:15:23 följande:

Ser ni något?
    Någon som fått sådana torkstreck? Var ni gravida eller inte då?
    Jag har fått sådana på testlagret i flera dagar nu, idag visade doc morris negativt så jag tror inte det betyder plus tyvärr :(
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-12-18 19:59:33 följande:
    Bruna flytningar... :,(

Äsch skit också!! Men det är inte helt kört än, kram!! Visst känns det värre att misslyckas nu för att det är jul?! Jag känner så iaf. Jag har gått runt här och myst med tanken på ett lite frö som ska ligga där inne under julfirandet och ingen vet något. Nu blev det tårar istället... Minns för ett år sedan på jul när jag gick runt och hoppades, mensen var två dagar sen och kom den 26:e tror jag. Kunde väl aldrig drömma om att jag skulle sitta här ogravid ett år senare.
  • kanske 4a
    MissKaos skrev 2012-12-19 17:02:10 följande:
    Vilka sötsnören!

Nehej: Hörni! Nu vill jag vet ahur tokiga ni är!! Vilken dag kan ni inte hålla fingrarna borta från teststickorna?

Jag är nu på Äl+ iaf. Ska ha mens (ja, helst inte men jag tror ju den kommer) 28 eller 29. Så det blir ju BIM -8 imorgon va? Hade ÄL 14 eller 15 -om jag hade ngn.. *hoppas*
    Undrar om någn har varit testtokig nog att testa på BIM -7 och fått resultat?

NOLL gravsymptom. Absolut noll.
    Det enda jag kan uppbåda är träninsvärk i bröstmusklerna = känns som om tuttarna är lite ömma tills man känner på dm och märker att det bara är musklerna (eller avsaknaden av muskler) som är plågad av armhävningarigår..
    Äl +8 är det tidigaste jag testat och anat en hypersvag skugga, äl +9 har jag fått jättesvaga streck två gånger :)
  • kanske 4a
    MissKaos skrev 2012-12-19 19:08:27 följande:

Tast!
    Testomainia galningen här vill gääärna.. Har ett RFS testa tidigt hemma. HAde Äl 14:e el 15:e så imorgon är det Äl+6 Är sugen på att testa på fredag  men det ÄR för tidigt!
    Hehe jag förstår precis hur du känner. Men RFS testa tidigt är ju inte kända för att ge tidiga plus, så försök att vänta eller köp något annat test. Lycka till!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester