• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ett litet mirakel skrev 2013-01-07 21:07:46 följande:
    Såhär såg det ut efter en stund.... syns knappt på bilden men är ett svagt svagt svagt streck.

Jag skulle nog då gissa på ett plus faktiskt :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    babybo0m skrev 2013-01-08 17:31:54 följande:
    Jag tänkte använda mitt andra cb i morse. Men då fungerade det inte! Har aldrig varit med om de.

Jag gjorde ett testlagrettest till så här ser det ut. Någon som kan ana något?

Nu när det torkade så jämförde jag med de andra testen jag gjort och detta sýns lite mer. Till och med min sambo såg som inte har samma "supersyn"

Testlagret lurade mig förra månaden, fick streck när testet hade torkat på tre stycken :( Men jag hoppas ditt streck är riktigt. Har fått ett på testlagret idag också men bara efter testet torkat.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    puckojag skrev 2013-01-08 16:56:04 följande:
    min mobil vill inte få ens halv vettiga kort i dag

Ja jag vet inte vad jag ska tro? Testet längst ner är doppat i vatten. bim - 5 & bim -4 (idag)

jag ser på de testade i urin. Kan det vara så att bakgrunden blir gul med urin men vit med vatten, därför det syns då, om det nu inte är riktiga streck förståss :)
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2013-01-08 18:52:47 följande:
    Va på vul i dag för att starta upp en ny behandling. Direkt på skärmen dyker en äggblåsa upp på 20mm!!!!! Jag har fixat en äl på egen hand så på torsdag blir det insem!! Tar äl-sprutan ikväll :)
    Så glad att det kommit ett ägg utan hjälp!

åh vad roligt! kör hårt nu :)
  • kanske 4a

• kanske 4a

dagens skörd, testlagret torkat. De andra är saveon och de syns bara en vit rand på i genomlysning.

• kanske 4a
    Elmiina skrev 2013-01-08 19:00:59 följande:
    Kanske 4: ser ingenting på dina test tyvärr :/

Nej det är inte så mycket att se. De smala är det bara vita streck på och testlagret kom efter det hade torkat, och så hade jag förra månaden också. Ser brett och rosa ut i genomlysning, skittest.
  • kanske 4a
    MissM skrev 2013-01-08 19:27:45 följande:
    Ja jag får alltid streck på TL tester där strecket ska vara :/

precis, ska aldrig köpa de mera. men jag gillar att de är breda
  • kanske 4a
    MissM skrev 2013-01-08 19:27:45 följande:
    Ja jag får alltid streck på TL tester där strecket ska vara :/

det sjuka är att jag fick ungefär likadana streck i juni och då var jag ju gravid, så här såg de ut då

OBS! gammal bild från juni

• kanske 4a
    Ett litet mirakel skrev 2013-01-09 09:06:36 följande:
    Inte gravid på digital idag på äl+11 och bim imorrn! Så nu gråter vi en skvätt och sen tar vi nya tag här!!! Ska även lova mig skälv att ALDRIG testa innan bim nån mer gång!!! Nu väntar vi på gyn besöket och sen bara ta set som det kommer ändå! Tusen tack för all peppning man får här inne!!! Ni är ju guld värda ibland! :) Får se om jag dyker upp nån gång runt nästa bim men annars tar vi en en FL. paus nu! Kramar och lycka till ni som fortfarande har bim i dagarna!!!! :)

Blä jag fick noll streck i morse också. Jag är så spyless på det här. Gråta och ta nya tag är jag med på. Ska också till gyn.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester