• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bellatrixx skrev 2011-11-30 08:39:00 följande:
    Oroa dig inte med att du inte känner någonting, det har säkert visst tagit sig Skrattande
    Jag har börjat känna först nu någonting och jag är i vecka 5+1 typ, jag hade inga ömma bröst eller någonting,
    det enda var lite "värk" i äggstockarna.. Så fortsätt hoppas pumann!! Jag hoppas på ett fint plus iaf för dig {#emotions_dlg.flower}
    åh tack vännen du ger mig hopp! har bara haft mensvärk typ i ett par dagar annars inget !!

men 9 dagar kvar så klart man hoppas . tack Hjärta 
  • sweasmamma
    Emlan3 skrev 2011-11-30 08:43:21 följande:
    Vad tror ni om detta test tjejer? Det är taget inom tiden och på ÄL + 12. Tacksam för era ögon:)

tycker det ser pos ut =)
  • sweasmamma
    Cookie10 skrev 2011-11-30 09:26:49 följande:
    Så, nu har jag träffat läkare på kk. Ingen grav syns. Gravtestet visar pos och hade vätska bakom livmodern :(
    Tog hcg via blodet o han ska ringa runt lunch. Så d e nogsom jag befarade..
    näää... men kanske för tidigt att se en grav ??
  • sweasmamma
    Squeezy skrev 2011-11-30 10:44:30 följande:
    Pumann: Hur ser dina äl-tester ut om du tar ett nu? Mina är fortfarande starka men inte positiva. Ser ungefär ut som dagen innan äl. Dock känner jag ju inget alls... Men kan du inte testa?
    mina test ser ut som dagarna innan äl,syns men svagt .. väntar nog med att testa mig 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-11-30 16:25:36 följande:
    Har fått MF så nu e jag med er igen, tråkigt men bara ta nya tag o försöka igen.

så nu e målet här att få minus på stickan och börja försöka igen!!!!
    nej men fyyy!!!! nej nej!!! Vilken v ?kram 
  • sweasmamma

då närmar man sig bim-8 och känner ingenting Rynkar på näsan
    urk och blä!!! och precis kommit från dr,hörselgångsinflamation och suuuperont! nu är jag sur och går och lägger mig !!!

GOD NATT ALLA{#emotions_dlg.flower} 

• sweasmamma

tack tjejer!!! vaknade med en känsla av att bröten va liiite tyngre,fylligare...inte ömma eller nåt men..hm,bara en känsla=)

knappt sovit inatt och ska upp till Mr Dr i em igen...jäkla öra=( men då har man annat att tänka på iaf ..he he

bim-8 idag ,ska testa om 4 dagar tänkte jag =)

• sweasmamma
    Eba skrev 2011-12-01 09:13:32 följande:
    Hej alla!
    Har följt denna tråd med spänning de senaste veckorna utan att själv vara aktiv. Grattis till alla som fått pluss hittills! Testade toknegativt i morse på BIM -3. Känns jättetungt tycker jag, trots att jag vet att vi inte egentligen försökt så länge (4:e försöket nu). Tycker folk runt omkring en blir gravida så där lite "hoppsan" hela tiden, och börjar ha lite svårt att riktigt bli glad för deras skull... Känner mig missunnsam och avundsjuk helt enkelt. Ingen bra känsla.

Nån som har haft negativt på BIM -3 och sedan fått positivt?
    hört många som haft heeelt blankt bim-3 sen plus dagen efter tom men efter bim kan det ju vara starkare. håller tummarna för dig !

vi är på försök 5,jäättetungt med minus och folk som blir gravida runt så jag vet hur det är 
  • sweasmamma
    sassa87 skrev 2011-12-01 00:28:59 följande:
    jag försöker också lägga in en bild på bim - 55

kan någon se eller kanske trixa det. för jag kan inte det.Glad 

hmm,ser inget direkt. ska trixa lite 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester