• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag vill också testa!!!!!!men nej SKA hålla mig tills tidigast onsdag !!!!

• sweasmamma
    Maho81 skrev 2011-12-05 18:16:58 följande:
    Pumann: Jag fick plus på bim-5 =)
    jag hade neg bim-5 med kvällsurin! sjukt sugen att testa imorgon .. men väntar nog till onsdag 
  • sweasmamma

Jaha.. bim-3,äl+11 och tvärnegGråter usch känns som det skulle visat nåt om jag vatt gravid!!

känner mig ju inte gravid heller och har inga symtom men jag hoppades såååå Rynkar på näsan 

• sweasmamma

tack men visst känns det lite som om det borde visat nåt??? bim fredag får se om tanten dyker upp!!

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 08:49:14 följande:
    nej egentligen inte.. för enligt all läkarvetenskap så börjar inte hcg pumpas ut i blodet förrän 2-3 dagar EFTER fästningen...en del kan dock få spår i sitt urin av det tidigare men  som du säger..fäster sig ägget på ÄL+10 så är det ju logiskt att man inte plussar förrän BIM-dagen
    jag vet ju inte exakt,KAN vara äl+10 idag också och igår högg det som tusan sidan av livmodern men kan ju vara nåt annat men OM det va ägget som fäste kanske... äh man griper halmstrån =) fullt utslag äl sticka tor den 24 så inte säkert jag hade äl 25 som jag räknat ju .. kan ju vatt 26 också 
  • sweasmamma
    Lusentapp skrev 2011-12-06 08:55:26 följande:
    Vilken ångest jag fick nu.... Har fått två barn inom loppet av 10,5 månad, fast vart gravid 3 gånger på raken fast med ett missfall, och blivit gravid på första försöket alla gånger. Men nu var det ju inte riktigt planerat.. När jag var hos barnmorskan sist så sa hon att om de skulle vara så att jag blev gravid igen så skulle hon rekommendera en abort.. Usch nu vet jag inte vad jag ska göra..
    fy då =( men vill du ha barnet så klart du ska behålla
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester