• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Stinis83 skrev 2012-01-05 08:42:14 följande:
    Carmat, åh så jag känner igen mig i det du skrev inatt med alla som är gravida runt omkring... Till slut kände jag mig också missunnsam och det var en hemsk känsla. Nästan lika hemsk som känslan att man är löjlig som längtar så otroligt mycket efter ett till barn "trots att man redan har ett". Men man behöver inte längta mindre för det!

Visst är din son/dotter inte så gammal va? Eller blandar jag ihop dig med någon nu? Har mens och sånt kommit igång? Stor kram!
    tack gumman. känner fortfarande idag mig lite smådeppig över alla som är gravida kring mig. sköt att det är fler som känner så. jag tycker det är jätte jobbigt speciellt när det är personer som står mig nära.

lillgrabben är inte gammal nä 4,5 månad och mensen nja. har haft den 3 ggr sen förlossningen. först en vecka efter avslaget månaden efter kom den på 30:e dagen (precis som min förra menscykel) och nu sist exakt 14 dagar sent. blev riktig   besviken då både jag o sambon såg svaga sträck o så var det inget eller blev inget eller vad jag nu ska tro. så tydligen är kanske inte min mens regelbunden än men denna ånaden kommer jag inte använda äl tester för att vi ska känna oss mindre stressade och inte testa förens EFTER bim (om jag klarar det).

skaen som gjorde mig lite besviken denna månaden var att hade jag varit gravid så hade barnet fötts på lillgrabbens födelsedag ev :) hur fräckt är inte det hahaha  
  • alexander2011

gummsan. det har jag helt missat men jag lägger in mig

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}

LillaPluppen 9/1  
    Slemtorsk ca 10/1-2012
    Popcornplaya 10/1-2012
    MHe 11/1-2012
    vixanbus 18/1-2012
    Gummsan 22/1-2012
    Kanske 4:a 23/1-12
    Helenemedh 30/1-2012
    Carmat85 1/2 2012 

• alexander2011
    Nikas skrev 2012-01-05 11:42:08 följande:
    En oerhört söt liten plutt såg vi, hjärtat slog så fint och man såg armar, ben, huvud... Sanslöst. Ca 3,5 cm. 10+0 ungefär, svårt att mäta EXAKT.

Lycka!!
    åh vad roligt :) vad skönt att allt gick bra, grattis igen
  • alexander2011

lillapluppen :) GRATTIS det ser ut som du är gravid :)

• alexander2011
    Den lilla M skrev 2012-01-05 17:30:56 följande:
    JAG HAR PLUSSAT IDAG Skrattande!!!

GRATTIS Solig fler vill vi se alltid lika kul när nån plusar
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-01-05 18:08:12 följande:
    Grattis lilla m!!! Bild??

Ni andra som tempar, vet att jag e tjatig men fick inget svar på när er temp höjdes efter äl!? Jag känner mig helt nere nu för att tempen inte gått upp mer än 0.1 ....

ja, när ska man börja tempa, vill oxå veta. tänkte prova det denna gången
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-01-05 20:49:59 följande:
    Carmat: man ska ju göra det ett par mån för att se hur mönstret ser ut. Men jag började första mensdagen för att sen se hur min normaltemp låg fram till äl.
    Jag testar analt samma tid varje morgon innan jag går ur sängen, när man rört sig ändras tempen. Man ska ha legat minst 3 timmar för korrekt temp. Så inget spring på natten! ;)

ok tack för hjälpen. kanske borde vänta tills nästa mens då eftersom jag är på dag 5 i menscykeln idag
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-01-05 21:00:06 följande:
    Äh, börja nu! Du får ju bara fler dar på din egna lilla utredning ;)
    Skriv ner att det är mensdag 5 osv.

ok ska göra det from imorgon
  • alexander2011
    mummysun skrev 2012-01-05 21:22:38 följande:
    Måste bara fråga en gång till...frågade igår men då ballade hela diskussionen ur ett tag
    Är det så att det alltid kan skymtas ett streck på testen vid genomlysning. Jag har ett antal test  säkert sex sju stycken som jag får ett streck på på rätt ställe med rätt tjocklek osv  och jag inbillar mig att det blir starkare en aning. Men problemet är ju att man kan ju knappt se strecket om man lägger det på bänken men om jag lyser igen det syns det hur tydligt som helst!! är på bim -2 idag och det känns som om mensen ska komma när som helst Men jag vill ju ha lite hopp om dessa förb... streck jag ser.

jag hade så på min atestlagrets stickor, mensen kom 2 veckor senare så jag vet inte om det var nått eller inte
  • alexander2011

mummysun skrev 2012-01-05 21:33:45 följande:
    Då är det nog kört ...det är testlagrets stickor

det säger jag inte att det är Solig fortsätt o testa du. jag berättade bara hur det var för mitt fall sen om det avr nått för mig eller inte vet jag inte. kan ge dig några bilder på hur mina var. hittade bara denna men hade tydligare. de andra raderade jag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester