• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-15 11:58:59 följande:

Tjejer.. Kolla här nu :)

Nu fattar jag vad läkaren menade igår.. Det där som står som "corpus leutum" det är där det kan bli små blåsor som ej har ägg kvar men som fylls med vätska inte konstigt att om jag har många att det gör ont... GAHHH!
    Och sen ser jag även att efter cirka 3 dagar är ägget precis mellan äggledaren och livmodern och det är precis där jag är så om det blev befruktat häromdagen så kan det ju vara det som gjort ont!!!!

Hon visade mig en liknande bild igår men nu när jag tittar igen så fattar jag Glad
    Spännande!! Men om det blir befruktat mellan ledaren o livmodern då är det alltså vid 3 dagar? Eller fattar jag helt fel?
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-03-15 12:18:41 följande:
    Det blir ju befruktat inom 24h sen dör ägget så det sker ju där, sen är det ju först när det fäster i livmodern som det börjar bildas HCG...
    Just det, snacka om att jag är snurrig :(
  • Hoppas 2012

Hej tjejer,

Kl är 04.50 hemma så ni sover nog nu :)
    När jag ja mig igår mådde jag jätteilla och vaknade tidigt imorse med ännu mer illamående. Troligtvis såklart från att vi varit magsjuka och ännu inte är bra ännu men tog ett test imorse på bim-4 och ÄL+11 alt 12.

Jag vet att de är totalblanka, men brukar ju inte bjuda på tester här, då jag tidigare inte haft nått att visa upp :) förutom bara blankt så tänkte att jaja lägger ut ändå hihi

• Hoppas 2012

Hej tjejer,

Kl är 04.50 hemma så ni sover nog nu :)
    När jag ja mig igår mådde jag jätteilla och vaknade tidigt imorse med ännu mer illamående. Troligtvis såklart från att vi varit magsjuka och ännu inte är bra ännu men tog ett test imorse på bim-4 och ÄL+11 alt 12.

Jag vet att de är totalblanka, men brukar ju inte bjuda på tester här, då jag tidigare inte haft nått att visa upp :) förutom bara blankt så tänkte att jaja lägger ut ändå hihi

Jag får inte till det på Mac att få den vänd åt rätt håll....gah!!! Så sorry de ligger åt fel håll. Får heller inte till dom att de blir mindre......

Skit samma det får bli stora bilder :)

• Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-03-16 06:41:45 följande:

Tack för trix Gummsan...
    Ser ut att bara vara färgrester där :)
  • Hoppas 2012
    Nelliepop skrev 2012-03-16 07:16:22 följande:
    Ja jag har inte fått behålla något.. Fått åka in flera gånger o fått dropp...
    Rynkar på näsan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester