Cyberetta skrev 2011-12-07 13:34:07 följande:
Hej alla!
JAg har inte hunnit gå igenom alla inlägg här men har lite smått panik...
Testade med clearblue idag och först pustade jag ut eftersom det verklade klart och tydligt negativt men jag vet att från tidigare erfarenhet att det kan komma svaga streck som knappt syns så jag gick till fönstret och kikade i dagsljus. Inget direkt men när jag vinklade testet såg jag något tunnt och svagt, precis som om det skulle kunnat vara en reflektion... Jag var gravid för ett antal år sedan och vet att det skedde på mer eller mindre samma sätt men laddar upp bilden här för att se om någon kan komma med input...
Det var svårt att fånga "strecket" på bild men tittar man noga så ser man det mycket tunna...
Skulle få mens idag men det känns inte som vanligt när den är på G och jag vet att risken finns eftersom jag och min kille råkade vara lite oförsiktiga just precis när vi inte skulle vara det... :-/
Någon som fått såna här typ av streck?? Hjälp....!
Kolla på bilden i lite olika vinklar så ska ni nog se det MYCKET svaga tunna strecket...
och vill ni verkligen inte ha barn så kanske ni inte ska vara "oförsiktiga" =) det ligger ju på erat ansvar =)