• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-08 11:32:43 följande:
    åååå jag vill så gärna testa och se om pluset blir starkare...

har ju bara CB-digital och det kan ju inte visa starkare...
    nej det är klart !!!
  • sweasmamma
    minstörstalycka skrev 2011-12-08 11:31:36 följande:
    Alltså veckoidikator förra veckan också. då var det gravid 1-2
    herreguud va konstigt 
  • sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2011-12-08 11:34:19 följande:
    ska till BM på måndag så då tar hon ett gravtest på mig...

går in i vecka 6 imorgon....
    aha okej .. konstigt att dom inte kan ta emot dig . är du orolig ,sök akut !!! då måste dom ju kolla dig eller hur =)
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-12-08 11:46:28 följande:
    Minstörstalycka: låter tyvärr som du fått ett tidigt missfall eller en kemisk graviditet, det kan ju ta ett tag innan blödningen kommer igång. När jag var gravid i augusti fick jag svaga skuggor ett par dagar som utvecklades till ett tydligt men svagt plus på bim-1 fick även Gravid 1-2 samma dag. Men sen blev inte testen starkare utan snarare svagare och 2 dygn senare kom blödningen.. Ring och prata med gyn.

Pumann: beklagar att mensen dök upp.. Jag vet att det är svårt att försöka ladda om men försök tänka så här att när du väl blir gravid och det barnet föds så kommer du vara glad att det tog först då och inte tidigare för då hade det inte varit just det barnet. Så brukar jag tänka och då blir det lite lättare.

Slemtorsk: blev det något test idag?

Längtar så efter att få testa igen men ska försöka inte testa lika mkt som senaste mån. Om Äl inträffar när jag tror så blir det nog test på julafton på Äl+9.. kanske är dumt att testa julafton om - men kommer inte kunna låta bli. Drömmen om den perfekta julklappen är för stor!
    ja jo det är sant !! min man är underbar verkligen men han är lite trött på att höra om äl-test,stickor,äl,mens osv ,vet inte om han kanske vill att vi hejdar oss lite =) får se hur det blir men denna besvikelsen etsar sig fast och jag känner mig sjukt värdelös,kan inte hjälpa det . Men allt stöd här betyder sååå mkt{#emotions_dlg.flower}
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-12-08 12:25:52 följande:
    Ja jag känner igen känslan. Min sambo är också trött på att det är det enda jag pratar om... Detta är ju vår 8 månad så man blir ju lite lätt frustrerad. Är ju inte lätt att "Inte tänka på det" som så många ger råd, tänker mer och mer för varje månad.. Denna månad kör vi med fertilitetsmonitor och äter Borago igen. Kan tipsa om borago, är samma som Glandin, finns massa trådar om det. Har hjälp många som försökt bli gravida länge att bli gravida. När jag åt Boragon i Aug blev jag gravid, hade försökt 3 mån innan. Sen har jag inte använt det sedan mf som blev då men prövar nu denna mån igen. Men nu ska jag nog sluta äta dem tidigare, sist åt jag till bim, och har nojjat att det orsakade mf.. Men nu ska jag nog sluta några dagar efter äl. Boragon ska hjälpa att bygga slemhinnan vad jag hört så då behövs dem ju ändå inte efter ett par dagar efter äl. Har känt mig mkt fertilare när jag ätit dem. Har redan idag börjat få äl-flytningar och monitorn visade redan hög fertilitetsstatus igår på dag 8.. Borde alltså få äl om ca 5 dagar vilket är tidigt för mig. Brukar få runt dag 15-17 oftast.
    då ska jag också testa det =)
  • sweasmamma
    Squeezy skrev 2011-12-08 15:46:55 följande:
    Blä, mensen kom nu efter jag varit ute och sprungit. Lördag/söndag skulle den kommit egentligen. Men men. Lugnt med testande nu ett tag iaf.
    NEJ !!!! =( otursdag för oss båda!!! kram 
  • sweasmamma

mår sviiinkonstigt !!urk,mår såå sjukt illaKräks men mens har jag ju,dock mer brunt(ursäkta) och inte mkt färskt blod ...kommer inte mkt heller men ändå,lätt mensvärk också 

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 18:09:44 följande:
    Vad underligt.. jag postade ett inlägg men det försvann???

Hmm i vilket fall.. jag har editerat lite till på mitt test och visst fan syns där något.. men det dumma är ju att det syns ju först efter editering.. så det är ju inget man kan lita på .. men man hoppas ju så

japp nåt syns men som sagt ... vi hoppas på att få se ett starkt oredigerat snart =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester