Skrutt 83 skrev 2011-12-08 11:46:28 följande:
Minstörstalycka: låter tyvärr som du fått ett tidigt missfall eller en kemisk graviditet, det kan ju ta ett tag innan blödningen kommer igång. När jag var gravid i augusti fick jag svaga skuggor ett par dagar som utvecklades till ett tydligt men svagt plus på bim-1 fick även Gravid 1-2 samma dag. Men sen blev inte testen starkare utan snarare svagare och 2 dygn senare kom blödningen.. Ring och prata med gyn.
Pumann: beklagar att mensen dök upp.. Jag vet att det är svårt att försöka ladda om men försök tänka så här att när du väl blir gravid och det barnet föds så kommer du vara glad att det tog först då och inte tidigare för då hade det inte varit just det barnet. Så brukar jag tänka och då blir det lite lättare.
Slemtorsk: blev det något test idag?
Längtar så efter att få testa igen men ska försöka inte testa lika mkt som senaste mån. Om Äl inträffar när jag tror så blir det nog test på julafton på Äl+9.. kanske är dumt att testa julafton om - men kommer inte kunna låta bli. Drömmen om den perfekta julklappen är för stor!
ja jo det är sant !! min man är underbar verkligen men han är lite trött på att höra om äl-test,stickor,äl,mens osv ,vet inte om han kanske vill att vi hejdar oss lite =) får se hur det blir men denna besvikelsen etsar sig fast och jag känner mig sjukt värdelös,kan inte hjälpa det . Men allt stöd här betyder sååå mkt