Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Syns det på sticka så funkar ett digitalt. Du kan ringa deras kundtjänst om du i te tror mig. Cb digitslt mäter också 25.
Syns det på sticka så funkar ett digitalt. Du kan ringa deras kundtjänst om du i te tror mig. Cb digitslt mäter också 25.
Fast det där stämmer inte
. Det är en likadan 25 sticka i cb som de du köper på t.ex. testlagret. Skillnaden är bara att den läses av och visas digitalt istället. Finns ett streck är du gravid. Annars inte.
Mitt syntes knappt på sticka min man trodde jag var galen men syntes ändå på cb.
Missfall på gång antar jag? :(
Känner mig skittaskig som jämt svarar att jag inte ser något för det gör jag nästan aldrig, även om jag höjer ljusstyrkan på telefonen eller kollar på datorn :S är jag den enda som har det så?
Borde verkligen vara starkare på bim +1,eller hur?! Plussat svagt sen i fredags.
Ja typ i lördags var det som starkast men sen ingenting..imorse tyckte jag det var svagare
Olika tidpunkter för att se när det är som starkast då vissa inte får starkast resultat på morgonen .
Fast nu ger jag upp, tog på morgonurin och det var typ svagare än de clearblue från igår kväll.
Figurerna i färgbollarna? Huh?
Jaha såna! Jo, det gör jag :)