Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Testade nyss och tycker mig se liiiite mer rosa idag!
Testade nyss och tycker mig se liiiite mer rosa idag!
Drog upp styrkan, men det måste väl vara spök?
Alltså hur tolkar man detta test???!! Det rosa bleknar liksom aldrig bort utan blev snarare starkare efter tiden....
Bim -5 idag. Nån som ser nåt? Syns som vanligt lite bättre i verkligheten! Men undrar om det är på riktigt eller bara spökstreck....
Ja så är det nog, kanske för mycket att hoppas på denna månad, har inte ens haft mens sen mf. Hoppas allt är bra med dig!
Nej asså jag vet att det inte är ett vanligt lodrätt streck, men har fått vågrätt så de bildas plustecken på 3 st test nu.
Undrar bara om ngt fått samma, tycker det är märkligt :)
Men tolkar dom ju negativt tyvärr
Menar du det???
Ska vänta en vecka sen köpa ett clearblue på fredag, de verkar mer pålitliga.
Slutade med p-piller 9 september och nog vet jag att det kan ta tid innan kroppen blir normal med mens och så, men hade äl-flytningar runt 4e oktober, har senaste veckan mått så konstigt..
Kan inte nudda mina bröstvårtor för de är så ömma, typ träningsvärk i brösten, ovanligt trött, sjukt mkt vattniga flytningar, får blodtrycksfall så fort jag reser mig och mår sjukt illa så fort jag tänker på kokt potatis haha?
Ingen mens i sikte men mensvärk om kvällarna..
Är väl bara att vänta och se, håll tummarna <3
Hej! I fredags fick jag ett svagt positivt på clearblue early, ser ni strecket eller är det jag som inbillar mig? Gjorde ett clearblue digitalt som visar inte gravid, någon annan som har varit med om samma sak?
Det skiftar extremt svagt i rosa i verkligheten
Tack för svar :) Nej man ska inte tolka det som positivt svar men det är ändå skumt att där dyker upp streck. Har använt samma tester förr när jag misstänkt graviditet och då har det aldrig blivit nått streck där på kanten vadärför jag ville checka om det är vanligt och om andra varit med om de :)