Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Carmat... jag har trixat i det oändliga med dina bilder men tyvärr blir det inget streck äns då

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2011-12-22 12:31:16 följande:
    Åh hoppas såååååå
    hoppas för din skull också... att jag inte får upp ditt hopp i onödan nu men jag SER verkligen ett streck där även utan förstärkning... det måste väl synas IRL också?
  • slemtorsk i din bralla
    Freja0811 skrev 2011-12-22 12:37:26 följande:
    Bara för det så började jag blöda lite nu så nu sket det sig denna gången med och nu lär det dröja innan vi kan försöka igen.
    åååå stackars... så trist
  • slemtorsk i din bralla
    Freja0811 skrev 2011-12-22 12:49:34 följande:
    och nu ska svärmor bo hos oss ett tag tydligen så då lär det inte bli något barn 2012.
    meeen du menar att ni inte ska sexa på hela tiden svärmor är där???? ÄÄÄSCH.. ni är vuxna människor och ska väl för fasen få knulla!!!!!!!!!!!!!!!!

Bit i kudden, gör det i garaget hehe....
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-22 13:01:42 följande:
    XD precis, inte hade jag låtit svärmor hindra. var diskreta bara
    jag menar.. VI ska köra på lördag.. när både sonen och svärisarna sover på andra sidan gipsvägg... och vi kör ju med mannens maskin som går under smeknamnet motorsågen... just för att den låter som en motorsåg, han kan inte komma utan den så den måste liksom användas *S*

Mannen funderar på om vi ska tassa ut i pannrummet i andra ändan av huset h aha ha... allt går bara man vill och ett sexliv måste man ju för tusan ha även om man har inneboende.
  • slemtorsk i din bralla

Tack Carmat!!!

Blev väckt i morse med ett stort kort med MIranda Nallar på.. jag älskar dem.. och en fantastiskt fin "dikt" som mannen knåpat i hop... blev alldeles gråtig.. sen fick jag ett par jättefina örhängen..med röda stenar, inga rubiner för guds skull vi är inte miljonärer....dessutom gillar jag inte flådiga smycken Men jättefina och matchar halsbandet jag ska ha på mig i dag .... till min röda klänning

Det är lite roligt för mannen är jättepirrig.. jag är mest lugn.. och lite fundersam över att han till slut ville gifta sig *S*

Har fortfarande inte fått varken mina tester med posten eller någon ägglossning... den brukar ju ge sig till känna ganska kraftigt... jag känner av den mer än mensen och har alltid gjort (och värre blev det efter både graviditet och operation av livmoderhalsen).....men inget... mysko...

Kanske lyckades ivf-en iaf *ASG* det vore nåt det ha ha ha.....nää jag dricker ju nästan ingen alkohol iaf och nubbe har jag alltid ratat så det lär inte bli några som helst problem för mig.. får -som alla år och alla familjemiddagar- tacka nej till nubbe när svägerskan proppsar........

• slemtorsk i din bralla

Fortfarande ingen ägglossning för min del...brukar ägglossa dag 12 och i dag är jag på dag16, underligt värre....

Men jag fick ju världens finaste julklapp i går ......

SÅ hoppas vi på plus senare....när nu ägglossningen behagar komma
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-12-25 14:54:49 följande:
    slemmis!! GRATTIS FRUN=)

Va fiiin du är!!!! 
    tack tack.. jag kände mig verkligen vacker.. det roliga var att min mans bror med fru visste ju inget.. och de anade inte heller när jag öppnade i den klänningen (hade ju tänkt att gå o byta om men den var för krånglig att ta på själv haha).. men både svärfar och svågern sa flera gånger att jag var fin, särskilt mycket komplimanger fick jag för håret så jag kände mig som en prinsessa.......

Och... det jag tänkte på hela kvällen och hela dagen i dag är... trots att man ju inte ska jämföra... så mycket bättre jag mår jämfört när jag gifte mig förra gången.. det pirrar i hela kroppen fortfarande i dag och det känns bara mysigt trots att jag ägnat större delen av förmiddagen att städa och diska från i går...

Nu ska vi bara få till ett plus...
  • slemtorsk i din bralla

Spännande med plus på gång... och tråkigt med plus som ändrat sig för er...

Väntar fortfarande på ägglossning.... är på dag17 i dag och brukar ha ägglossning på dag 12.... i går och förrgår när vi hade haft sex kom det några droppar blod när jag var på toa.. inte så att det blödde men det kom rosa på toapappret.

Inga tester har kommit i posten så jag kan varken testa ägglossning eller ev graviditet... har ju faktiskt inte testat mer än just TD och någon tyckte jag såg gravid ut nu i veckan haha..eller så är det bara att jag har gått upp i vikt igen ha ha...jag är inte gravid, jag är fet 

Ingen ägglossningsvärk, men däremot molvärk och ont i ryggslutet så min kropp har helt klart flippat ur sen ivf-behandlingen....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester