Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Carmat... jag har trixat i det oändliga med dina bilder men tyvärr blir det inget streck äns då
Carmat... jag har trixat i det oändliga med dina bilder men tyvärr blir det inget streck äns då
Jennie.. jag tror också gravid
Tack Carmat!!!
Blev väckt i morse med ett stort kort med MIranda Nallar på.. jag älskar dem.. och en fantastiskt fin "dikt" som mannen knåpat i hop... blev alldeles gråtig.. sen fick jag ett par jättefina örhängen..med röda stenar, inga rubiner för guds skull vi är inte miljonärer....dessutom gillar jag inte flådiga smycken Men jättefina och matchar halsbandet jag ska ha på mig i dag .... till min röda klänning
Det är lite roligt för mannen är jättepirrig.. jag är mest lugn.. och lite fundersam över att han till slut ville gifta sig *S*
Har fortfarande inte fått varken mina tester med posten eller någon ägglossning... den brukar ju ge sig till känna ganska kraftigt... jag känner av den mer än mensen och har alltid gjort (och värre blev det efter både graviditet och operation av livmoderhalsen).....men inget... mysko...
Kanske lyckades ivf-en iaf *ASG* det vore nåt det ha ha ha.....nää jag dricker ju nästan ingen alkohol iaf och nubbe har jag alltid ratat så det lär inte bli några som helst problem för mig.. får -som alla år och alla familjemiddagar- tacka nej till nubbe när svägerskan proppsar........
Fortfarande ingen ägglossning för min del...brukar ägglossa dag 12 och i dag är jag på dag16, underligt värre....
Men jag fick ju världens finaste julklapp i går ......
Spännande med plus på gång... och tråkigt med plus som ändrat sig för er...
Väntar fortfarande på ägglossning.... är på dag17 i dag och brukar ha ägglossning på dag 12.... i går och förrgår när vi hade haft sex kom det några droppar blod när jag var på toa.. inte så att det blödde men det kom rosa på toapappret.
Inga tester har kommit i posten så jag kan varken testa ägglossning eller ev graviditet... har ju faktiskt inte testat mer än just TD och någon tyckte jag såg gravid ut nu i veckan haha..eller så är det bara att jag har gått upp i vikt igen ha ha...jag är inte gravid, jag är fet
Ingen ägglossningsvärk, men däremot molvärk och ont i ryggslutet så min kropp har helt klart flippat ur sen ivf-behandlingen....