• malin7878

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Precis, testet kan inte bli mer positivt än så. .

• malin7878

Nicesara: jag vill bara säga att jag förstår vad du menar. Tyckte inte alls att du uttryckte dig som att adoption är ett nederlag. Självklart är det väldigt tufft att kämpa och kämpa. Har man inga barn sedan innan har man en enorm rädsla över att aldrig kunna få ett barn. Har man barn sedan tidigare har man ju fått uppleva glädjen och den underbara känslan.
    Vi kämpade i två år och jag är gravid i vecka 28. Så jag förstår precis hur du menar. .

• malin7878
    Niicesara skrev 2012-07-23 12:45:39 följande:
    Jag är gravid i vecka 28 och har hjärtklappning till och från. Vilken vecka är Du i?
    Det är i alla fall helt normalt eftersom blodvolymen ökar när man är gravid. :)
    Jag är också i vecka 28. Tog ett EKG här på jobbet och det var helt normalt enligt läkaren här. Men det känns läskigt när det känns som hjärtat hoppar över slag.
  • malin7878

Mini: jag kollade lite i din blogg, såg att ni varit i Helsingborg. Det är min absoluta favoritstad, så vackert där. Hotellet ni bodde på såg mysigt ut. Vart ligger det? Vi har bott på scandic när vi varit där.

Grattis till gossen förresten. Vi väntar också en pojke. Vecka 29 idag. Jag var så säker på en tjej men nu kan jag inte tänka mig ngt annat än lillen

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester