Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Sara: helt klart positivt! Ser det andra strecket från mobilen till och med!
Grattis!
Sara: helt klart positivt! Ser det andra strecket från mobilen till och med!
Grattis!
Gummsan: håller med alla som pratar om angelsound. Jag har också en och lyssnar en gång i veckan....lugnar jättemycket.
Denna veckan skippar jag dock då jag idag varit på rul.
Kram och lycka till!
Ps(jag köpte på teknikmagasinet)
Karamellflickan: att båda strecken sitter lite till vänster beror nog på att själva remsan glidit inne i hylsan. Ditt/dina test är helt klart positiva! Grattis!
Jess: lugn. Du är för tidigt i grav för att få mycket symptom! Jag mådde superbra de första två veckorna sen kom illamående som ett brev på posten.
Anledningen till att jag fattade att det tagit sig den månaden jag var gravid var just att jag inte hade ett enda symptom. Inga ömma bröst, ingen molvärk, inget illamående (var ju skengravid varje månad 10 månader på raken).
Jag är gravid i vecka 19 nu!
Kram i och försök och ta det lugnt!
Mini: jag tom " missade" att mensen var fyra dagar sen eftersom jag inte hade nån molvärk och inga ömma bröst....gick liksom och väntade på det för så är det för mig varje månad.
Plussade fredagen den 13 januari! Stort fint starkt plus!
Alexander2011: tack!
Chida: grattis!!
Grattis till alla nya plus!
Miss Öland: helt klart positivt.
Slemtorsk: har inte varit inne här på ett tag....vad är det jag läser????????
G R A T T I S!!!!!!
Åh vad roligt, så himla glad för er skull!!!!
Fantastiskt!
Lycka till nu i framtiden och försök att njuta så mycket du bara kan!
Kram
Här rullar tiden på....v21 imorgon....
Kärleksärtan: helt klart positivt!!
Stort grattis!!!!
Grattis Helen!!!
Nicesara: säkert ingen fara.
Rekommenderar dig att äta ACO-gravid istället. Den innehåller allt du behöver. Dvs järn, vitaminer (inkl b12) folsyra och många andra! Har ätit den hela graviditeten!
Är i v28 på torsdag!
Skumbanan: nja dom har inte riktigt rätt.
Hcg kan vara svagare beroende på hur koncentrerad urinen är. Är man dessutom tidigt i graviditeten kan det vara svårt att mäta. Varav man ena dagen får ett minus och andra dagen ett svagt plus.
Enligt alla förlossnings/fertilitetsläkare jag jobbar med säger att det enda säkra sättet att mäta hcg är via blodprov, där man har samma koncentration hcg.
Sara: definitivt positivt ingen tvekan!!
Stort grattis!!!! Kram
Knasten: måste bara fråga om man behöver nån särskilt typ av symaskin eller funkar detta en någorlunda modern??