• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nyponros399 skrev 2017-01-07 16:16:25 följande:

Kunde inte alls hålla mig som planerat, efter att alla cb ger extremt svaga plus, alt spökstreck köpte jag ett nytt PE (tog även ett för typ fyra dagar sen som var helt blankt, inte en tillstymmelse till streck, och nu får jag det här efter ca 5 min och jag har ingen aning om vad jag ska tänka... känner mig som världens pråligaste! Någon som kan tyda och komma med åsikter om vad ni tror? Misstänker att min äl kan ha varit någon dag senare än jag trodde så ist för att jag är på bim -4 kan jag vara på -6

Ser lovande ut i alla fall! :)
  • lilaemma

Och idag knappt ens ett spökstreck efter tiden.

Dessa ger verkligen starka spökstreck/falska positiva efter tiden ibland och ibland inget alls. Och, nej, jag tror verkligen inte att det är kemisk grav när det växlar mellan positivt och negativt efter tiden så här. Hade strecken synts inom tiden, då hade det varit en annan sak... Så jag rekomenderar annat märke...

• lilaemma
    vikikik skrev 2017-01-08 20:10:25 följande:

Kan snälla experterna tyda det här? ÄL + 10 Bim-4

Säger negativt. Ser inget andra streck, och om du ser något som är så svagt så är CB kända för spökstreck. Använd ett rödfärgat istället, men inte billiga testers.
  • lilaemma
    lilaemma skrev 2017-01-11 14:04:55 följande:

Eftertidenplus på extra känsligt. Inte giltigt...

Som alltid: syns bättre irl.
  • lilaemma
    Too tiki skrev 2017-01-11 14:06:45 följande:

Kan tyvärr inte se något...

Näe, som sagt, syns alltid bättre irl. Och det är ju ändå ogiltigt. Är så ogravid man kan vara ;)
  • lilaemma
    Too tiki skrev 2017-01-11 14:06:45 följande:

Kan tyvärr inte se något...

Provar en annan kamera:

Men som sagt. Är ju negativt oavsett.
  • lilaemma
    TheKlister1990 skrev 2017-01-11 16:10:50 följande:

Skriver detta med all välvilja följer många trådar här, du får ju gå å kolla upp att du inte har kvar några rester efter ditt mf faktiskt! Man får inte sånnadär utslag om det inte är nåt i livmodern...

Tack för din omsorg, men jag tänker att eftersom det aldrig kommer inom tiden, utan efter så är det ogiltiga resultat...
  • lilaemma
    Too tiki skrev 2017-01-11 16:14:37 följande:

Här kan jag ana ett svagt streck. Såg nedan att någon skrev att du haft mf så du borde kanske gå och kolla upp det utifall det finns rester kvar. Hoppas såklart på ett + men svårt att veta då du haft mf..

Mf var i september och jag har testat negativt efter det.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester