Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag känner ofta av min ägglossning tex, men det är inget som påminner om mensvärk utan en helt annan sorts värk, det finns säkert de som har "mensvärk" även vid ägglossning men man har ju inte ont hela tiden "av och till".
Har du varit hos en gyn och kollat upp dig ordentligt, mensvärks-liknande smärta kan ju bero på att ma har en infektion tex, då kan ju det vara en solklar orsak till att du bara får negativt.
Sen kan det även vara stressmage, du är ju sååå stressad över att bli gravid, har du inte en liten som är rätt "nyfödd"?? När jag får känningar av min magkatarr så känns det ofta i samma region som livmodern, och strålar ofta ut i ryggen (precis som mensvärk kan göra)
Jag tycker du ska boka tid hos en gyn för en genomgång ..en riktig sådan för att gå omkring och ha mensvärk mest hela tiden är INTE ett bra tecken.
Sist jag va hos gyn såg det bra ut men det va ju ett bra tag sen !! kan det va något allvarligt?? =(