• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

yessyca skrev 2011-12-15 08:29:23 följande:
    Ja, min karl får också prestationsångest Tungan ute så jag berättar inte för han då ägglossning sker.
    Han får inte heller se på mina stickor.
    Men visst märker han att ägglossning är på väg då jag blir mer sugen naturligt. Och några dagar efter det så brukar det komma upp en "glad gubbe" i CBs testruta Flört
    min man osså!!! han tycker INTE det är sexigt med.."älskling,kom igen det är äl" nej denna gången bara myyyser jag med honom =)
  • sweasmamma
    .aj skrev 2011-12-15 08:58:04 följande:
    Dagens test. Känns som att det är lite starkare än igår. Jag o min sambo har försökt få barn i ett år så vågar inte riktigt tro att vi är gravida än. Vill testa med ett digitalt men det kanske är förtidigt? hur känsligt är de digitala? har testat med rfsu's testa tidigt nu,  

klart plus!!!! du ÄR gravid=) du kan nog testa digitalt,var i cykeln är du 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-15 10:09:29 följande:
    oj vad tide gick snabbt. ok berätta en hur du tänkt dig.

tror verkligen inte jag är gravid.testerna borde väl blivit starkare nu Gråter  
    inte säkert. hcg höjs varannan till var tredje dag .... hoppas verkligen du är det !!!

jag och maken kommer mysa from idag till sön-mån.ÄL borde inträffa söndag så vi kör på...igen ... 
  • sweasmamma

jag trixade lite och tycker mig se något svagt !!men håll humöret uppe!! inte bim än ju !!!PEPP PEPP

• sweasmamma
    BebisVagga skrev 2011-12-15 11:17:25 följande:

Då fick jag svaret idag.. Du har fått ett missfall till.. Det kunde hon säga genom att se mitt gravtest o att jag berättade om mensen som kom...

så två missfall denna höst/vinter.. trött, huvudvärk.. ansiktet som förlorar färg o fryser till is..

Så nu beställdes det en hel del doser med blodprover.. e snart 2 år sedan min magoperation så jag kan ha fruktansvärd brist på alla viktiga saker man måste ha..
    ...
    KUL.. NOT.. alltså MITT eget fel att vi inte får barn.. MITT fel..
    hade kunnat vara bättre på blodkontrollerna var 6e månad.. o ta mina mediciner som jag ska..
    Men nääää!!! beklagar såååRynkar på näsan det är INTE DITT FEL!!!!! det kommer när kroppen är redo att bära ett barn !! KRAM 
  • sweasmamma
    BebisVagga skrev 2011-12-15 11:20:23 följande:
    eller förstörde jag hela chansen när jag valde min magoperation...
    det finns ju dom som blir gravida som gjort det .. vad för slags op?
  • sweasmamma

ååhhhh !!!! ringde precis en kille som vill hyra ut sitt hus till oss!!!! verkar helt perfekt,ska dit och kolla idag .. jippi

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester