Inlägg från: Anonym (F.A.N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F.A.N)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Fan fan fan fanfanfan i all djä..la oändlighet. Du måste vara en idiot. Kan du inte bara försvinna så jag slipper dig. Jag vet att det inte är ditt fel, men i dag önskar jag att jag aldrig träffat dig. När f..n ska du försvinna ur mina tankar?? Jag trodde inte man kunde hata någon man älskar, men i dag gör jag det. Hatar dig för att du etsat dig i mitt inre och för jag inte blir av med minnet av den sista gången jag såg dig... Jag vill inte ha dig i mina tankar mer. Jag vill inte känna mig halv utan dig mer.

• Anonym (F.A.N)
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-06-04 06:25:42 följande:
    Fan fan fan fanfanfan i all djä..la oändlighet. Du måste vara en idiot. Kan du inte bara försvinna så jag slipper dig. Jag vet att det inte är ditt fel, men i dag önskar jag att jag aldrig träffat dig. När f..n ska du försvinna ur mina tankar?? Jag trodde inte man kunde hata någon man älskar, men i dag gör jag det. Hatar dig för att du etsat dig i mitt inre och för jag inte blir av med minnet av den sista gången jag såg dig... Jag vill inte ha dig i mina tankar mer. Jag vill inte känna mig halv utan dig mer.
    I dag bestämde jag mig. Mitt i alla tårar och svordomar fann jag mitt beslut. Äntligen som jag har väntat på den här dagen. Inte en dag till kommer du finnas eller nämnas inom mig. Jag går vidare nu. 
  • Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-06-10 21:20:06 följande:
    Det slog mig idag att jag inte längre minns hur din röst låter... sorgligt :(
    Vad lustigt, liten tröst i att någon tänkt exakt som jag.Glad

Det slog mig idag att jag inte längre minns hur din röst låter... sorgligt :(
    Tror inte jag skulle känna igen dig på bara rösten.
    Med vemod ser jag på hur minnet av dig bleknar för varje dag. 
    Även om det innebär att jag äntligen kommer över dig

• Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-06-17 12:58:10 följande:
    jag vill så gärna att alla negativa , o mörkerseende människor bara låter mig vara  , jag kan ändå inte hjälpa till . jag skulle vilja att ni söker proffessionell hjälp att försöka tänka lite mer possitivt , det blir för mycket med sånt alla har vi problem  o lyssnar o förstående men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta .det finns dom som har det som yrke att hjälpa till med sånt vänd er dit .....tack o hej o lycka till .......
  • Anonym (F.A.N)

Tänker du på mig ibland?

Nej jag vet att du hört av dig då.

Bara sista resten av hoppet som fladdrar till liv. Jag vill bara att du ska veta att det fanns bara du.

• Anonym (F.A.N)

Önskar dig all lycka från djupet av min känsla, det har jag alltid gjort. Jag tror att du är värd det liksom jag.

Men det var inte det jag ville.

Den fanns för oss och nu är det bara

Punkt!

Punkt!

Som finns kvar.

Punkt

• Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-09-12 10:36:40 följande:
    din känsla motsvarar inte det du visar . menar du det så visa det på riktigt så e allt förlåtet.

Hoppas du kan få det av berörd person, för mig är det redan över.
  • Anonym (F.A.N)

Är du kännslomässigt störd?

Du bara rycker på axlarna och hånflinar. Jag tycker bara synd om dig som inte har förmågan att förstå att man inte skrattar åt andras känslor. Jag kunde bara inte tro det innan jag såg det med egna ögon.

• Anonym (F.A.N)

Du är en liten parasit. Mardrömmen är över och jag tycker bara synd om dig.

Vad F.A.N trodde du?

Önskar jag kunde säga det till en person som uppenbart inte mår bra.

Anonym (nyligen gift) skrev 2012-09-24 20:00:44 följande:
    Jag valde inte dig. Men jag drömmer om dig på nätterna.

Jag valde att gifta mig med min man. Men jag drömmer om dig på nätterna.

Jag älskar min man över allt annan. Men jag springer på Stockholms gator om nätterna och letar. 

Du har funnits i mitt liv i sex år. Sex år av längtan, förvirring, skuld, skam.

Jag har valt min man. Men jag drömmer om dig om nätterna. Fortfarande... 

Är det en mardröm du stött på?

Sök inte mer, glöm, han är inte värd dina mardrömmar. Styrkekjamar!
  • Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-10-10 21:18:45 följande:
    Jo tyvärr, för det är någon jag fastnat för men som tyvärr inte är intresserad av mig lika mycket. Skulle känna mig som en stalker om jag skickade det.

Du är inte den första, eller den sista heller för den delen, som visar sitt intresse för en person . Det är inget fel i det. Men...

Vill inte göra dig besviken, men din fanatasiska mono(dia)log här tyder på att du gör rätt i att låta bli.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!