Inlägg från: Anonym (F.A.N) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F.A.N)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-10-10 21:38:11 följande:
    förstår man inte att man måste tala om vem man är om man vill något ,likaså främmande människor vem är du och vad vill du , annars är det liksom ingen ide.Det är ju inte så att man pratar o öppnar sig för vem och vad som helst ,hur och när som helst .

Oj! Du har fått ett sms! Då förstår jag .

Men förstår inte varför du skriver det här istället för att svara på det du fått?

Jobba med självkänslan kanske då du inte verkar tro att det är seriöst.
  • Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-10-10 22:05:03 följande:
     den va bra den ..(-:

Nja..

Du slår mig med hästlängder, bra eller dåligt vem vet!
  • Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-10-10 22:40:24 följande:
    Nej  säger upp all bekantskap med alla bättre utan någon vän än falska sådana . Ditt sätt att skriva tyder på att du måste arbeta med din falska avundsjuka . ha det.

Du har rätt, jag är avundsjuk!

Men den tar mig framåt och är inte personlig.

Ganska sunt med andra ord om du vill uppnå något här i livet!

Hehe fattar nada
  • Anonym (F.A.N)

Men vad är det du inte förstår?

Klart som vatten men så synd att du fastnat i gammalt.

Varför låter du det inte bara vara och ger oss en chans.

• Anonym (F.A.N)

Jag kommer inte höra av mig. Du vet var jag finns om du ändrar dig.

• Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-12-10 09:36:08 följande:
    vad är det för fel på dig?! Jag vill inte bli sårad igen!!

Det svaret skulle räcka om jag bara kunde få det sagt av dig.
  • Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-12-10 19:43:58 följande:
    är inte det här lite väl barnsligt och dividera om vem som ska ta första steget osv .Ge mig mer kött på benen så gör jag det men jag vet kininet var hur när om dig .

Du har så rätt i det. Barnsligt är det, men här skriver vi ju om det vi vill skriva till någon men inte gör av en eller annan anledning.

Hur stor är chansen att någonting här skulle vara till dig. Man kan önska att det når fram. Men det är nog bara så enkelt att problemen i ett förhållande är så lika att man känner igen sig i mycket.

Mina ord är antagligen inte till dig, för jag tror inte att personen ifråga är barnslig som jag och skriver i Fl.

Jag har inte träffat honom på 2 år.
  • Anonym (F.A.N)

Jag hoppades att du skulle vakna upp.

Jag är inte den som leker, men du fattade inte hur mycket jag älskade dig.

Hur kunde jag försvara mig?

Du hade ju redan alla svar,eller hur?

Du hade alla svar på dina frågor jag aldrig fick möjligheten att besvara.

Du har allt klart för dig, men inser inte hur fel det är. Ändå anser du dig ha rätt att anklaga mig. Vad gjorde jag för fel?

• Anonym (F.A.N)

Undrar hur du mår?Är du lycklig med ditt liv? Tänker du tillbaka någongång ?

har du hittat någon som suddat bort mig bara lite ur dina tankar?jag vaknar och somnar med ditt ansikte i min näthinna. Det fanns inga hinder och ändå lät du allt försvinna. Hur kunde du offra din egen lycka,vår lycka. För skitsnack utan grunder av människor som var helt betydelselösa för dig. Du var ingen man lutade sig mot i nöd och lust. det var uppenbart.Min enda tröst är att du alltid kommer att ångra dig, du har redan insett ditt misstag.Jag vet det. Det är priset du valde att betala för din feghet istället för att stå upp för oss. Jag ser dig framför mig, jag såg i dina ögon allt det du inte kunde säga. Och nu är det försent.

• Anonym (F.A.N)

Önskar jag bara kunde skicka dig ett sms och fråga om du vill träffa mig. Jag älskar dig fortfarande.

• Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2013-01-02 23:22:10 följande:
    Ja, men smsa personen det då och inte här!

Skulle göra det om det var så enkelt. Om det ändå var så lätt
  • Anonym (F.A.N)

Finns inga garantier. Du kan vara den som lämnar.

• Anonym (F.A.N)

Där, helt oväntat på en osannolik plats, står du framför mig. Shockad och omtumlad ser jag rakt in i dina ögon under ett par sekunder som kändes som en livstid. Jag tvekar, vad ska jag säga? Men väljer att vända mig om och gå iväg. Fann ingen anledning att på något sätt visa hyfs .Tro inte för en sekund att du lämnde mig oberörd. Den sekvensen är ristad i min näthinna för alltid, tror jag i allafall. Finns ingen anledning att övertyga dig om den stora smärta det minnet framkallar i mitt inre än i dag. Men precis som då, vänder jag min smärta ryggen och går vidare. För det var det du gjorde. Du fastnade på detaljer, känslomässiga uträkningar. Mina känslor var inte trovärdiga enligt dina kalkyler. Det var inte du heller enligt vår vän. Vad fel du hade. Men jag låter dig aldrig få veta det. Vad spelar det för roll för dig i dag att få veta att jag fortfarande har dig i mitt hjärta.Tiden läker inte sår, men man lär sig att leva med dom.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!