Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Obeskrivlig.
Har ni kontakt idag? Vad har du gjort för fel ensz
Inser du vad jag precis gått igenom? Jag vill inte bli lekt med. Jag känner mig skör. Respektera mig och vår vänskap och lägg av om du inte har riktiga känslor för mig. Du vet hur mycket jag nyss gråtit. Du vet inte hur mycket jag grät flera år sen när du lekte med mina känslor sist
Jag saknar dig redan. Lunch imorgon? Ta en biltur tillsammans till nån klippa eller stranden? Bara sitta i bilen och dricka kaffe och fika du och jag . Det kan bli vår egen stund
Kan du bara berätta sanningen om det du känner för mig här? Jag behöver bara veta det så jag kan leva vidare. Fattar att du ska ta hand om ditt
A, jag gör vad jag kan för att det inte ska märkas. Allt jag känner för dig. Om jag får bara ha dig som kompis så väljer jag det alla dar i veckan framför att förlora dig.
Jag ser i dina ögon att du inte heller kan slita din blick från mig när vi väl ser i varandras ögon. Men jag måste veta en gång för alla, även om det aldrig kan bli vi... vad känner du för mig?
Vad jag misstänker... Eller är rädd för... Att du bara såg mig som en ego boost. Ingen man kan dela sitt liv med.
Vad jag tror... Du är kär i mig. Du vill hamna själv med mig och få lite closure.
Vad jag önskar... Att du älskade mig och ville säga det till mig . För sanningens skull in
Vad jag har.. din vänskap och din längtande sorgsna uppjagade blick
A du förgyller mina dagar
Jag såg dig i bilen och såg ditt leende. Själv så är jag rätt så trasig inombords just nu. Tror att vi fick ögonkontakt. Du såg ut att må bra. Jag hoppas att du har ett bra liv med din tjej och att allt går som du vill i livet. Jag önskar dig all lycka som finns och lite till, du förtjänar det.
Jag saknar dig redan! Vad är det som finns mellan oss?
Det kan aldrig bli vi. Du vet inget om mina känslor men jag kände mig lite förkrossad. Så fånigt jag vet, men jag kan inte hjälpa det.
Nu i veckan. Jag hade jättesvårt att somna en kväll. Jag frös och tänkte för mycket. Men till slut lyckades jag falla in i sömn. Jag drömde om dig. Du satt lutandes mot en vägg och höll om mig bakifrån. Du värmde mina händer.. Det var så mysigt, helt underbart. Jag kände din värme. Men till slut var du tvungen att "gå". Du reste dig upp, tittade in i mina ögon och frågade mig om det kändes bra & ifall du kunde gå. Jag svarade ja, självklart. Du hade hjälpt mig mer än nog.
Sen ringde klockan och jag var helt förundrad över denna dröm. Du blir sån hjälte i varandra dröm jag haft om dig :)
Jag vill bli förförd. Räddad från detta dåliga trötta livet där allt är sig likt dag in och dag ut. Där inget får vara roligt eller spontant . Där du och jag får ha kul och utforska varandra
Jag ger upp. Släpper dig. Önskar dig ett bra liv. Jag kommer fasa ut dig ur mitt liv försiktigt så du inte förstår vad som händer riktigt, men mentalt släpper jag dig redan nu idag. Du är för mig nu bara en vän fast du fick mig att falla med flit, som ett litet spel. Men snart kommer du bli en av mina kompisar, sen en bekant, sen någon jag brukade känna.
Jag saknar dig