• Anonym ($$)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Luft) skrev 2023-11-15 20:10:34 följande:

Jag kommer aldrig förstå varför du flirtade men vågade aldrig prata med mig? Det du inte vet är att om du bara vågade höra av dig till mig skulle jag prata med dig helt öppet om det jag känner! Jag gav dig chanser men du sa inte så mycket, det i sig är ett svar som jag tänker respektera. Jag önskar dig all lycka i världen och hoppas att du mår bra!

Hur? Ska han ringa dig ?
  • Anonym ($$)

Hur har det gått för dig? 

Anonym (Anonymen) skrev 2023-11-15 23:13:24 följande:

Ja, det gör det! Och jag önskar att jag får möjligheten till det också!

Hur går det för dig? Visar du intresse, men får inget tillbaka? 

• Anonym ($$)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-12-12 21:00:38 följande:
    Mitt eget uttryck jag har då inte sett nån skriva de förut
    Så varför ens släppa henne?
  • Anonym ($$)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-12-12 21:28:12 följande:
    Inte nåt jag ville jag valde inte dehär
    Så vem valde och på vilket sätt ens?
  • Anonym ($$)

Jag slängde iväg ett mess nu, känner att jag aldrig mer kommer höra från dig

• Anonym ($$)

Jag vet att du ångrat att du inte tackade ja till min invit. Det syns på dig. Jag är dock inte intresserad av mesiga människor eller halvmesyrer så alla dina fantasier får förbli just det. Du hade mig en stund.

• Anonym ($$)

Jag har en crush som inte går iväg

• Anonym ($$)

Så många män man tyckt om. Förgyllt ens vardag. Unga som äldre. Ändå älskar man sin man och gör inget av det andra. Men kanske mer som en kompis som känner en utantill? Det i sig är också en lyx att kunna ha vid sin sida. 

Varför kan man inte ha en eller två vid sidan om utan att såra varandra? 

• Anonym ($$)

Jag har så ont i själen. Vill du mig nåt eller är jag bara återigen ett tidsfördriv.? Har jag inte lidit nog 

• Anonym ($$)
    Anonym (Melvin) skrev 2024-04-20 23:35:23 följande:
    Om du hade varit den jag tänkte på så hade jag sagt ja. Men jag tror den jag tänker på ledsnat på mig för längesedan. Jag har t.o.m ledsnat på mig själv. 
    Hur är den du tänker på?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!