Inlägg från: Anonym (honeylips) |Visa alla inlägg
  • Anonym (honeylips)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

I Will Love You Forever.

• Anonym (honeylips)

Nu smakar mina kyssar härligt, synd att du bor så långt bort.

• Anonym (honeylips)

Jag önskar livet ur dig din satans häxa.

• Anonym (honeylips)

Tack pappa att du slutade vrida om armen på mig när jag hotade polisanmäla dig för barnmisshandel. Du har blivit en snällare pappa nu.

• Anonym (honeylips)
    Anonym (XL-Bygg) skrev 2012-10-27 14:42:03 följande:
    En dag blir det Du & jag Jenny!!! Skall aldrig bli så kär i nån annan tjej att jag inte kan lämna henne den dagen du står vi min dörr... Jag älskar dej mer än livet!
    Du jag har varit i Jennys sits. Du gör dig själv olycklig samt de kommande tjejer vars hjärta du kommer att leka med. Ta inte livet av dig om hon inte förmår leva med dig pga andra orsaker än känslorna. Ta reda på hur det ligger till nu så behöver du inte bli sur på henne senare för att du inte gift dig med någon av de där tjejerna som var rätt ok som du inte vågade ge 100% åt. Diskutera mellan två par ögon utan vittnen.
  • Anonym (honeylips)

Nästa jul köper vi en napp åt dig i julklapp så du slutar gorma.

• Anonym (honeylips)

Gå och dränk dig förbannade kidnappare.

• Anonym (honeylips)

Det finns inga ord för vad jag känner. Så rika och så fullständigt fega och onda.

• Anonym (honeylips)

Man kan missa när man skjuter kärlekspilar så försök komma lite närmare.

• Anonym (honeylips)

Ja alltså kära syster, hm de där ultraminimala stringarna, näe. - Vad kostade den där ynkliga lilla tygbiten med snörena som...suck? Varför använder du ens underkläder? Det är nog bäst jag håller mun tids nog går du i mormors urblekta grisrosa hängiga lårlånga underbyxor med mammamage. då ska jag minnas den där lilla tygbiten som kostade massor i kilopris.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!