Inlägg från: Anonym (honeylips) |Visa alla inlägg
  • Anonym (honeylips)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2013-01-11 20:42:46 följande:

Förlåt mig för att det blev så här. Jag borde nog ha lyssnat mer mellan raderna när du sa det då kanske jag hade hunnit lägga band på mig innan det hann gå så här långt.
    Jag förstod det först när du blev irriterad på mig en gång för ett antal månader sedan och det var nog redan då vi förlorade varandra, jag har nog inte riktigt velat inse att det var så och försökt bli bättre men nu vet jag att det inte blev så. Jag är så ledsen för att det blev så här men jag blev bara så glad varje gång du...

Jag vet inte om vi kommer att hitta tillbaka till varandra men jag hoppas iaf det för du är den mest underbara person som jag någonsin har träffat och det känns som vi trots allt hör ihop på något sätt.
    Om vi nu inte hittar tillbaka till varandra så tack för all värme, glädje och vänskap och så många saker till som jag har fått av dig och jag hoppas att du har fått något i behållning av mig med och är det någon person som jag önskar att kommer att gå bra för i livet så är det du.

/En sista kram till dig från en tårögd idiot

Tack detsamma, ifall det gäller mig. Om inte så verkar du ändå vara en öm människa och jag önskar dig allt gott.
  • Anonym (honeylips)
    Anonym (till en annan) skrev 2013-01-10 22:23:36 följande:
    Jag ljög för dig om att vi inte träffats för att slippa din kusin (blivande man) Jag hatar honom å jag vet att han inbillat dig annat. Been there, done that. Nu till d värsta. Jag är otroligt rädd för din blivande man och önskar att du ser och märker vilken psykopat han är innan du gifter dig med honom. Jag önskar dig allt väl. Hoppas gud leder dig rätt innan du är nedbryten utav det äcklet. Insh'Allah
    Kanske du borde bjuda henne med kusinen på annorlunda mat eller skicka ett snyggare bitchigt fruntimmer till honom och betala bitchen för att infiltrera så slipper din kära leva med psykopaten.
  • Anonym (honeylips)
    Anonym skrev 2013-01-11 21:49:45 följande:

Tack det var snällt av dig, kollade dina inlägg som du gjort och är ganska säker på att det inte är dig jag menade men önskar dig också allt gott :)
    Jag tror inte du förlorar något på att skicka det där. Lite stolthet och envishet får sig en törn men medmänskligheten och självinsikten lyser fram desto starkare........och ångern.
  • Anonym (honeylips)
    Zivah02 skrev 2013-01-20 17:22:00 följande:
    Hur kan man vara så elak mot en annan människa. Jag önskar dig bara det bästa.........................................
    Förblindad av egoism från fler håll än ett kanske.
  • Anonym (honeylips)

JA (fast jag känner mig lite "rund" )

• Anonym (honeylips)

Jag vill inte ha med den vithåriga häxan alls.

• Anonym (honeylips)

Till Fredrik Reinfeldt. Vet du vad som händer om man skriver JA på google och sedan Klickar på det första man ser och skriver ja i sökfältet. Bara skit får man och inte ens en asiatisk översättning. Tycker du det ger en positiv bild av svenskarna? Kunde ni inte kolla sånt där och se till att det kommer upp en artikel om ett romantiskt bondbröllop istället och en ruta där man klickar och för att bli levererad hem till dörren iklädd endast omslagspapper, fit for a fuck stämpel, några frimärken och en poststämpel.

• Anonym (honeylips)
    Anonym (my) skrev 2013-03-04 10:09:47 följande:
    Till mitt ex;

Jag kan inte låta bli att fundera på hur livet hade blivit för mig om det hade blivit du och jag. Delar av mig känner att du är min tvillingsjäl och jag är rädd att jag slänger bort livet med fel man istället för att vara med dig. Jag vill inte vakna upp om 10 år (det har redan gott 14) och fortsätta undra på hur det kunde ha blivit.

Jag saknar dig.    
    Det hade säkert blivit väldigt passionerat, harmoniskt och glädjande. Du kan åka dit och ta reda på, agera blombu. Tvillingsjälar tänker likadant och lider den ena så lider den andra. Samma sak med saknad och längtan. Lycka till.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!