Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag känner mig så glad när jag tänker på att träffa dig igen :) Snart... Jag undrar om du känner likadant...?
Jag känner mig så glad när jag tänker på att träffa dig igen :) Snart... Jag undrar om du känner likadant...?
Hmm, jag känner ändå en connection mellan oss :) Ser fram emot att utforska den när du blir singel...
Mm, saknar dig.... Hoppas så att jag får se dig igen i sommar :)
Jag längtar till helgen :) Hoppas att du kysser mig ömsint och innerligt...
Person 1: Bra att vi kan prata som normala människor nu. Synd bara att du verkar hålla på att hjärntvätta dig själv, känns nästan smått religiöst när du sätter igång att prata om din nya livsstil och om hur alla andra lever fel, att läkare och media ljuger för oss osv. Hoppas du kommer ur det där sen, men bra att du försöker ta hand om dig.
Person 2: Ok, vi ska ses igen men det är bara halvhjärtat från min sida så du förstår det. Ser ingen framtid, både pga praktiska omständigheter och tyvärr, du attraherar mig inte.
Person 3: Ser fram emot att snart få träffa dig igen :) Som jag har längtat...
Jag vet att vi kommer att träffas en dag, frågan är bara när. Kanske nästa år...?
Jag vill fan inte ha kontakt med dig mer! Jävla otrevliga människa! Det ska bli så skönt när du försvinner ur mitt liv om ett par veckor!
När kan vi ses...? Jag behöver dig, mer än du tror. Saknar dig.
Om du visste vilka underbara fantasier jag har haft om dig på sistone.... Och om du bara vore singel.... Men drömma får man :)
Längtar tills jag kan träffa dig igen :)