• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 21:35:34 följande:
    fundera lite till så hittar du rätt Glad
    det finns inget annat så behövs inte fundera mer. någon av dom måste det va.
  • Anonym (jag väntar)
    Anonym skrev 2012-06-23 21:36:35 följande:
    det finns inget annat så behövs inte fundera mer. någon av dom måste det va.

jag letar efter en söt tjej som är söt... det kanske inte är du,,, söt alltsåGlad
  • Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 21:39:18 följande:
    jag letar efter en söt tjej som är söt... det kanske inte är du,,, söt alltsåGlad
    nej jag e ful Glad så vi har hamnat fel tror jag,
  • Anonym

nej , det finns inte teckning för att det är så så jag tänkte gå o hitta på något annat. lycka till i alla fall.

• Anonym (jag väntar)
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 21:10:42 följande:
    Anonym skrev 2012-06-23 21:50:12 följande:
    nej , det finns inte teckning för att det är så så jag tänkte gå o hitta på något annat. lycka till i alla fall.

hur nära dej är jag då???
  • Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 21:53:56 följande:
    hur nära dej är jag då???
    vad menar du med nära, nära boende nära som personer .Glad
  • Anonym (arg)

Du förtjänar inte mig som vän, du förtjänar inte livet som mamma och du förtjänar inte att vara gravid igen! Inte så som du behandlar mig och många andra.

• Anonym (jag väntar)
    Anonym skrev 2012-06-23 21:56:46 följande:
    vad menar du med nära, nära boende nära som personer .Glad

avstånd menar jag,,,,,
  • wonderchild

Var det här man fick skriva det där mejlet man inte vågar skicka iväg på riktigt? Detta är till min fd. bästa vän, finaste tjejen i världen enligt henne själv:

Kära skitstövel!

Vad jag ångrar att jag försökte reparera vår vänskap. Jag var så dum så jag trodde att vi kunde bli vänner igen, oavsett hur jävla dumma vi har varit mot varandra. Ja du ser, jag kan erkänna att jag också har skuld i det hela.

Vet du hur länge jag planerade innehållet i presentpaketet du fick? Länge och väl funderade jag, för jag ville fira att du och din fru skulle få barn. Jag valde ut fina små presenter och presentkort till er och bebisen, och skrev ett långt, uppmuntrande, värmande, kärleksfullt och FINT brev till er.  Jag skickade iväg paketet eftersom vi bor så långt ifrån varandra och har inte träffats på ett bra tag! Jag VILLE verkligen räcka ut en hand!

Flera veckor senare frågade jag din fru - via facebook - om paketet hade kommit fram eftersom jag inte hade hört nåt. Då svarar hon att du inte har haft TID att skriva och tacka på fejjan! Din äckliga människa, du kunde inte ens ringa, texta eller mejla och tacka???

Och när bebisen väl föddes fick vi veta det - tadaa! Via facebook!! inte ens personligen, utan vi såg bilden på bebisen och din fru!!! Din jävla skit, DU SOM ÄR GUDMOR TILL MIN SON, kan inte ens meddela mig att det största i ditt liv har hänt!!! SÅ LITE ÄR JAG VÄRD I DINA ÖGON!!

Och VARFÖR??? Jo för att jag slutade dansa efter din pipa!! Du är ju känd för att dumpa folk som inte duger åt dig! It's your way or the highway! Och det har min son, DIN GUDSON också fått erfara!!!!!

Men jag kan meddela dig att vår vänskap var baserat på en stor lögn som både du och jag höll vid liv. JAG är en klok, smart, trevlig, vänlig, socialt intelligent varelse. DU är lika charmig och empatisk som en tvättmaskin, lika smart som en efterbliven treåring, och tänker BARA på dig själv.

Jag tycker synd om din fru och din unge!!

Och jag ÅNGRAR bittert att jag försökte reparera vår vänskap!! Din elaka, kalla, hemska häxa!!

SO NOT FUCKING WORTH IT!!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!