• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (enlitengrönsak)

Jo jag såg dig idag, men jag låtsades som ingenting så gott jag kunde. Det var inte så svårt
    med tanke på vad du sa sist vi pratade.
    Men i och för sig hade det varit roligt att se din reaktion om jag sagt till din mamma att hon faktiskt
    träffat mig där på samma plats för 33 år sen. För din mamma och min mamma var nära vänner då
    fick jag veta för någon månad sen.

I vilket fall, kul att se att du verkar må bra, ta hand om dig.

• Sanaa

Till min man : önskade bara att du brydde dig lite mer om mig, önskade bara att saker och ting var som förr.. Krama mig och berätta att jag är världens vackraste.. Att du bara kunde vissa lite uppskatning för allt jag gör!! Låt mig Fyfan va arg på dig utan att du ska lägga skulden på miggggg när allt varit ditt jävla feeelll!!!!

• Anonym

Jag saknar dig! Du vill ha ett svar på vad jag vill att du gör. Det är ju ganska så uppenbart men antar att du verkligen behöver få det svart på vitt från mig! Jag vill att du lämnar henne och gör ett försök med mig! Jag vill ha dig! Jag vill inte bli och jag vill inte vara "den andra kvinnan". Jag väntar på att du faktiskt ska lämna henne. 

• Anonym (jag väntar)

säg det då på svart o vitt

• Anonym

jag vill ha dig bara dig.  min status är ändrad.vet bara inte hur jag ska höra av mig bara.

• Anonym (jag väntar)

du vet hur du kan höra av dig,, så,,, gör ett försök. jag väntar

• lillajagsommor

Till en vän: vi var så tajta förr. Vi höll ihop men nu vänder du mig ryggen, kör över mig totalt. Jag vill vara din vän men vågar bag lita på att du stannar kvar? Pratar du om mig och tänker du på mig? Jag pratar inte om dig för jag har ingen att prata med men jag tänker på dig mycket och väntar som besatt på ditt samtal. Jag vet inte om det kommer men du är den vännen jag kunde prata med men nu vet jag inte längre om jag kan det :(

• Anonym

Jag begär inget, så tolka inte in något som jag inte har sagt. Lova inte något bara för att du tror att det är vad jag vill höra..
    Och du

SKÄRP DIG FÖR F-N!   

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!