• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-08-04 14:30:35 följande:

Men gå i ta varandra då varför så rädda.....man vill ju inte ha en person lite det låter knasigt.
    Vem har sagt nån vill ha nån lite?
  • Anonym
    Anonym (Tråkigt) skrev 2012-08-03 10:24:42 följande:
    Jag tror inte jag vill vara tillsammans med dig. Vi har haft så många samtal men vi kommer ingenstans. Det har gått nästan 5 år av gemensam tid och dom tre sista har vi/jag levt som  två pensionärer. Jag vill göra saker med dig men du är alltid trött.
    Vi sitter alltid hemma och nu känns det som jag är fången. Jag vill ut !
    Jag tror inte jag älskar dig längre fast jag vill. Du är underbar men så satans trött hela tiden. Jag känner ingen attraktion till dig längre för vi hittar aldrig på något tillsammans.
    Världen runt om oss snurrar på men du vill bara sitta i soffan och trycka. Våra vänner gör saker och åker iväg men vi sitter i soffan.
    Jag orkar inte mer nu.
    Ibland undrar jag om det är åldersskillnaden som gör sig påmind men det är bara nio år. Du blir 49 nästa år men du är trött som en pensionär.
    Mitt liv med dig är tråkigt och jag försöker få dig att vilja hitta på saker men nej. Du verkar inte förstå att du får mig att vilja gå.
    Vi pratar och gråter och du vet med dig att det hänger på dig men lik förbannat så orkar du inte hela vägen. Jag orkar inte dra dig upp till toppen längre.
    Du är ett kap men min högsta önskan är att du blir lite piggare.
    Depression?
    Add?  
  • mysm0nstret

du nekar mig men har sex med alla andra. fattar du inte att det gör ont? fattar du inte att man tar det som att man är mindre värd?  vad vare som va så fel på mig? varför kunde du inte ha sex med mig? varför alla andra men inte mig? vad vare som va så fel på just mig?

vill ha ett ärligt svar på den frågan så att jag kan gå vidare med mitt liv.

du förstör mig när jag inte får veta varför du inte ville...

• Anonym

Till fd du tror du e min pappa seriöst lägg ner det du håller på med .

• Anonym (Tråkigt)
    Anonym skrev 2012-08-04 16:20:53 följande:
    Depression?
    Add?  
    Om det ändå hade varit Add men vården vill inte ta tag i det. Visst är det depression som han har börjat ta tabletter för men det hjälper inte.
    Ekonomiska bekymmer och eventuellt Tramadol missbruk....

Blä för detta.

Tro mig när jag säger att jag har försökt ta tag i det och det blir en ny runda nästa vecka. Tröttmössan ska nämligen ringa till sin läkare och efter det så ska jag ta ett prat med läkaren.
  • Anonym (Q36)

Jag är älskarinna till din man. Han säger att han inte älskar dig, och att han bara lever ihop med dig för barnens skull. För mig kvittar det, för jag vill ändå inte ha honom mer än för sex. Men jag tänkte att du kanske ville veta...

• Anonym

du har talat riktigt illa om mig tidigare och då menar jag riktigt illa , ditt snack e  smickrande, men en sak ska du veta ,det är inget jag bevekas av ...ha det.

• Anonym

Till universum, vars telefonnummer jag inte har.
    - Hörrö! Nånting har felat med slumpen. När fan är det min tur att träffa en lagom slampig, vulgär och rolig tjej?

• Anonym

Jobbar häcken av mig.... =( vill fan vara LEDIG nU!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!