• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (Trasig) skrev 2012-08-01 00:04:31 följande:
    En massa känslor.. Känslor som inte har något slut. Vart börjar man? Än viktigare: var slutar man? Är det slut? Ska det vara slut? Ska vi skilja oss? Vill jag det? Ena dagen är jag glad. så glad. Andra dagen är jag ledsen. Så fruktansvärt ledsen. Var är vi på väg? Vi står och stampar. Tar ett kliv fram och två tillbaka. Eller tre, kanske fyra.. Eller hundra. Den kvällen du grät. Den kvällen du sa till mig med tårar i ögonen, tårar som rann ner för dina kinder; -Jag hämtar skillsmässopappren imorgon. 
    Den kvällen, den var inte allt för längesedan. Men dagen efter låg jag där ändå i din famn medan du kysste mitt hår, smekte mig över min kind och viskade att du älskade mig. Hur mycket jag betydde för dig.
    Nu är den kvällen tillbaka. Kvällen med tårarna. Kvällen då allt känns bottenlöst. Dessa kvällar som är allt för många av.. Kvällar kantat av sorg.  Hur många fler sådana kvällar? Hur många fler morgnar när jag vaknar av sprängande huvudvärk och igenmurade ögon efter nattens gräl?

Du  får mig att må så bra för att sedan sänka mig rejält. Den gången jag hamnade på psyket. Där hamnade jag pga en överdos tabletter. Varför? Jo, för att du gjorde mig illa. Du gjorde mig så illa att jag inte kunde med att leva mer. Vad nu? Nu upprepas historien.

En fråga, hur länge? 
    förstår ju inte varför man skiljer sig o sen sitter o gråter o säger man älskar varandra ???? men det e jag det.(-:
  • Anonym

Till mitt kära ex!

Jag saknar dig som fan!!! Men jag har strulat 11 killar sen dig och plus att jag har bytt nr med 9 andra!!! hahaha

Men nu har jag träffat en jätte gullig kille! :D

• Anonym

Tänkte skriva ett långt sms vad jag tycker om dig men jag orkar inte för du är så betydelselös för mig. Du är inte ens värd pengarna som det kostar att skicka det.

• Anonym (meh)
    Anonym skrev 2012-08-01 23:36:24 följande:
    förstår ju inte varför man skiljer sig o sen sitter o gråter o säger man älskar varandra ???? men det e jag det.(-:

Du med felvända smileys! Sluta kommentera andras inlägg! Dina kommentarer är så tröttsamma!
  • 2småunder

Någonstans långt där inne kommer jag alltid önska att det är du istället för honom.. En dag kanske det blir så men.. Tills dess så blir det bäst såhär..

• Anonym (Trasig)
    Anonym skrev 2012-08-01 23:36:24 följande:
    Läs om, läs rätt. Vi är inte skilda. 
  • Anonym

Till en vän

"Nu vet jag att du inte vill ha mig i ditt liv och har förstått att det nog är lika bra. Vi var bästa vänner men nu vet jag inte längre vem du är. På grund av dig har jag tappat kontakten med andra vänner, du ville ha mig för dig själv, blev svartsjuk när jag umgicks med andra. Men nu vet jag, du är en egoistisk jävel som vill att allt ska vara på dina villkor. Du tål inte att se andra lyckliga och tror att du är störst, bäst och vackrast, precis som större delar av din familj. Du är en falsk jävla nolla!"

• Millicent

"Jag vägrar bryta!!" skrev du men du hör ändå inte av dig. Motsägelsefullt. Hoppas att du håller på och reder ut livet. Eller så har du gått vidare. Lättvindigt?

• Anonym

Var du en gudasänd oas?
    Du hittade alla nycklar till mig med din fina person och ditt fina sätt.
    Du berörde mig på alla sätt du kunde och löstes sedan upp som i en hägring.
    Ge mig ro.
    Hämta det som tillhör dig i min själ eller stanna hos mig för alltid.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!