• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    ...Sen syr jag ett täcke av alla trasiga moln
    för att stoppa om dig inatt.
    När Du somnat så byter jag täcket mot mig själv
    och vilar på min hemlighet...
  • Anonym (Kille23)

Hej, Undrar hur du mår, jag saknar dig, kan inte sluta tänka på dig, vet inte om det var rätt beslut att jag gjorde slut med dig, saknar dina mjuka läppar och din mjuka hud mot min. känner mig som en idiot som gjorde slut, och nu kommer jag aldrig få tillbaka dig :( älskar dig fortf. <3

• Anonym

E det menat hade det varit oss nu så jag antar att ditt beslut är rätt och nu vill jag inte va ett hinder mer utan mer så du gör rätt i det och lycka till hoppas du finner lyckan det menar jag .

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-27 21:55:55 följande:
    E det menat hade det varit oss nu så jag antar att ditt beslut är rätt och nu vill jag inte va ett hinder mer utan mer så du gör rätt i det och lycka till hoppas du finner lyckan det menar jag .

Vill också berätta att det finns inga fel tidpunkter om man vill bara i vilja så jag förstår och önskar dig all lycka i världen och jag med.
  • Anonym
    Anonym (High) skrev 2012-08-27 15:38:38 följande:
    Du ska veta att jag tänker på dig hela tiden. Längtar efter dig. Vår tid var så betydelsefull ihop och jag hoppas att vi en dag möts igen när tiden är rätt. Tills dess jag kommer inte i hindra mig själv från att leva, skratta, upptäcka nya platser, vara lycklig och jag minns dig med ett leende på läpparna.. Är det menat är det menat.. Oavsett - kommer jag tänka på dig för alltid. Du är helt fantastisk.

Låter fint men vem försöker du lura det e du själv som inte vill .
  • Anonym
    Du ska veta att jag tänker på dig hela tiden. Längtar efter dig.
    Vår tid var så betydelsefull ihop och jag hoppas att vi en dag möts igen när tiden är rätt.

Tills dess jag kommer inte i hindra mig själv från att leva, skratta, upptäcka nya platser, vara lycklig och jag minns dig med ett leende på läpparna..

Är det menat är det menat..

Oavsett - kommer jag tänka på dig för alltid. Du är helt fantastisk.
    finns inget är det menat  så är det ,  bara ren ovilja och  lekeri .du gör nog  helt rätt i att leva livet .
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-27 22:26:22 följande:
    finns inget är det menat  så är det ,  bara ren ovilja och  lekeri .du gör nog  helt rätt i att leva livet .
    så finner den andra sann lycka (-: Solig
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-27 21:07:30 följande:
    ...Sen syr jag ett täcke av alla trasiga moln
    för att stoppa om dig inatt.
    När Du somnat så byter jag täcket mot mig själv
    och vilar på min hemlighet...
    Vad som var har varit, det gör mig ont att minnas, älskar dig än dock.

En gång så var det tillräckligt för mig för att ge upp allt. Det kanske det är fortfarande, kan inte svara på det förrän jag känner vad som finns där med dig. nära.

Det spirar varje gång jag ser dig, sedan i näst kommande ögonblick kommer sorgen.

Det är en hemlighet vi bär. Du och jag.
  • Anonym
    Du ska veta att jag tänker på dig hela tiden. Längtar efter dig.
    Vår tid var så betydelsefull ihop och jag hoppas att vi en dag möts igen när tiden är rätt.

Tills dess jag kommer inte i hindra mig själv från att leva, skratta, upptäcka nya platser, vara lycklig och jag minns dig med ett leende på läpparna..

Är det menat är det menat..

Oavsett - kommer jag tänka på dig för alltid. Du är helt fantastisk.
    e det menat så e det menat  herregud ,det handlar inte om o tro på gud utan att tro på sig själv .
  • Anonym (laleh)

Idag var det bara din dag.
    Det är det varje dag - men idag tänkte vi alla på dig tillsammans, samlade, och mindes - bara för dig.
    Din familj, din flickvän, dina vänner, dina bekanta.
    Alla var så fina, och sorgen efter dig är enorm. Jag hoppas att du såg oss, var med oss, och kände den värmen som var ibland oss.
    Du var så ung, du borde fått så många fler år hos oss.
    Jag är så glad att jag fått lära känna dig, och är ledsen att vi inte hann uppleva mer ihop.

Kommer aldrig glömma när du började sjunga och dansa för fulla muggar, det är så jag vill tänka på dig.
    Glad och lycklig.
    Det är så många frågetecken, men jag hoppas att vi ses när min tid också är över, att du kan berätta och förklara och att vi kan skapa många fler fina minnen tillsammans. Med dig när du är lycklig, för jag hoppas att du är det där du är nu..
    Du är saknad här hos oss.
    Vila i Frid.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!