• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Jim)

Hej

Jag hoppas du mår bra, att du funnit tillbaka till lyckan. Jag saknar dig, din kropp, din röst, dina underbara ögon - allt. Varje dag tänker jag på dig och på oss. Vad hände, vad händer... Jag vågar inte blicka framåt utan bara drömmer mig tillbaka till det förflutna. Det fanns något där, något speciellt som verkligen har satt sina fotspår i mitt hjärta. Det är så svårt att gå vidare när hjärtat fortfarande slår för dig, men jag måste och med tiden löser det sig nog.

Kram på dig Amanda Persson

• Anonym
    Anonym (honeylips) skrev 2012-08-20 08:40:52 följande:
    Hoppas nån sätter dit dig snarast din lögnaktiga besservisser.
  • Anonym

va?!!! Varför vill du veta det här nu?!

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-08-19 17:56:02 följande:
    Fy fan i helvetet din jävla äckelhög!!!!

Du kan ju också dra åt skogen!!! =( Du har en annan på g och gör så här?!
  • Anonym

Om du är intresserad så får du veckan ut på dig att höra av dig. Du vet var jag står och du vet vart jag finns - nu vill jag veta om det finns en chans för ett "vi".

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-21 14:59:00 följande:
    Om du är intresserad så får du veckan ut på dig att höra av dig. Du vet var jag står och du vet vart jag finns - nu vill jag veta om det finns en chans för ett "vi".

Du fyller ju på fredag så hör av mig då!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-21 16:13:53 följande:

Du fyller ju på fredag så hör av mig då!
    Ja, gör det dårå! Men jag har en annan på g....
  • Anonym (Lite kär??)

Jag väntar......

Fast jag borde sluta med det och söka vidare, synd att jag ska va så svår och kräsen....

• Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-08-21 23:24:13 följande:
    Jag väntar......

Fast jag borde sluta med det och söka vidare, synd att jag ska va så svår och kräsen....

Jag väntar på dig, men jag ger snart upp! Hur länge har vi håll på?! 1 ÅR....
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!