iPhone avaktiverad! HJÄLP!!
Hej. På min iPhone står det " iPhone är avaktiverat anslut till iTunes " Men ändå startar inte telefonen så jag kommer in på den som vanligt! Hur ska jag gå till väga? Tacksam för svar snarast!!
Hej. På min iPhone står det " iPhone är avaktiverat anslut till iTunes " Men ändå startar inte telefonen så jag kommer in på den som vanligt! Hur ska jag gå till väga? Tacksam för svar snarast!!
Allt det ovanstående kan du glömma... Har du köpt den begagnad? För då har du blivit lurad.. När det står iPhone har blivit avaktiverad så betyder det att telefonen är anmäld stulen och den du köpte telefonen har fått en ny. Det enda man kan göra är att slänga telefonen och anse sig lurad.. Tro mig jag har pratat med själva Apple kontoret om just detta då det hände min syster när jag köpte en begagnad till henne
Mickesh
Oj!
Ja klart den fungera igår.. Men inte idag.... iPhone är avaktiverad
Hmm halva inlägget försvann.
iPhone är avaktiverad
Va fan det går inte att skriva det jag försöker. Tester i ett pm till dig istället
Herregud familjeliv tillåter mig inte att skriva det :s men i alla fall.. När det står så som det står på din. Då är den låst av tillverkare.
iPhone är avaktiverad lika med spärrad av tillverkare... Alltså är den anmäld stulen.. Tro det eller ej.. Din kompis har kanske köpt den innan begagnad med. Så kanske första ägaren som hade den för 1 år sen? 2 år sen osv. Kände för att få en ny,, det kvittar att du har kvitto. Allt är elektroniskt med iPhone så första ägarens namn står ALLTID registrerat på telefonen.. iPhone sköts via satelliter.
sluta ljug för han.
http://support.apple.com/kb/HT1212?viewlocale=sv_SE gå in där, hade exakt samma problem.
kram!