• Gaaaa

5:e missfallet

Några tjejer har provat levaxin mot sköldkörteln, jag har hoppat på det.
    Läkarna säger att värderna är bra, men de vet inte att värderna måste vara tipp topp för att ens bli gravid eller slutföra en graviditet.
    Detta har fungerat!!

Så det ska det själv klart göra på mig med

Fortsättning följer i januari då vi ska försöka med vårt näst sista IVF (gjort 4 stredan)

• Gaaaa

Jag har mätt upp 2,2 som sämst och 1,46 som bäst. Jag hade 1,7 (stigit) när jag tvingade till mig levaxinet.
    Säg som det är att du vill se om det kan ge resultat för att du/ni har problem att bli gravida.
    Medicinen är inte farlig. Men självklart ska man inte fortsätta ta den om den inte ger resultat.
    Men jag ska prova i 6 månader.
    Jag fick en dos på 50 men jag tar bara halva tabletten för då mår jag som bäst just nu

• Gaaaa

1,1 är bra. Men du kanske ska kolla TSH värdet lite oftare!
    Mitt hoppar ju rätt regält

Och dåligt TSH värde för dig är lika med MF. Har läst att det nya värdet ska ligga på 1,0 för att vissa kliniker ens hjälper till med IVF.
    Inte så i Gbg tyvär. De kör med 10 års gamla referensvärden.

• Gaaaa

jag ska prova trombyl nästa gång också.
    För jag har autoimmuna sjukdomar som. Endometrios, astma, allergier, ev outredd hypotyreos (sköldkörteln)
    För tro det eller ej men jag är inte så sjukligt trött längre, när jag läste på om sjukdomen så hade jag massor med symtom. Nu har jag tex fått tillbaka mina ögonbryn som var halva förut

• Gaaaa

Jag håller med Karin!
    jag ligger på 25 har inte kunna höja dpsen till 50 som läkaren ville, men även med den minsta dosen så mår jag ju prima så bara det ökar ju chanserna att kunna bli gravid

Svar på tråden 5:e missfallet